PKP Intercity planuje własnymi siłami wprowadzić program lojalnościowy

PKP Intercity planuje własnymi siłami przygotować program lojalnościowy dla podróżnych - poinformował PAP członek zarządu kolejowej spółki Tomasz Gontarz. Wcześniej spółka myślała, aby ogłosić przetarg na wybór dostawcy systemu obsługującego program lojalnościowy.

masz / pap
masz / pap
Udostępnij artykuł:

"Program lojalnościowy jest teraz modyfikowany. Prawdopodobnie będziemy go robić siłami wewnętrznymi spółki. Nie rezygnujemy z programu lojalnościowego, ale musieliśmy zmodyfikować jego założenia ze względu na sytuację finansową spółki związaną z wysokimi cenami energii" - powiedział Gontarz.

"Musimy pewne rzeczy zoptymalizować, ale nie rezygnujemy z programu lojalnościowego jako takiego" - dodał.

Gontarz przekazał, że przez kilka najbliższych miesięcy prowadzone będą analizy dotyczące wprowadzenia programu lojalnościowego.

W październiku ubiegłego roku PKP Intercity informowało, że założenia dla programu lojalnościowego przewidują, aby był to system, w którym pasażerowie mogliby wymieniać gromadzone punkty na tańsze przejazdy, czyli upust przy zakupie biletu, bądź na nagrody rzeczowe.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 roku spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.

 

 

masz / pap
Autor artykułu:
masz / pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"