SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Planet PR dla sieci JuraPark

Agencja Planet PR rozpoczęła współpracę z marką JuraPark - siecią największych parków tematycznych w Polsce: JuraPark Bałtów, Krasiejów i Solec.

Do zadań agencji należą działania z zakresu doradztwa marketingowego, media relations i e-PR. Za obsługę marki odpowiedzialne są Karolina Potempa oraz Izabela Ozaist.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Planet PR dla sieci JuraPark

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Raczkiewicz&Henczke
Jednym słowem do zadań Agencji należało będzie dzielenie się swoim wynagrodzeniem z mediami oraz firmami poligraficznymi.
odpowiedź
User
żenada
nic dodac, nic ujac
odpowiedź