SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Planete stawia na kampanie internetowe

Kanał dokumentalny Planete zamierza w 2009 roku przeprowadzić trzykampanie internetowe, a także specjalną akcję promocyjną ze stacjąradiową Chilli Zet.

Kampanie realizowane będą na największych portalach m.in.Onet.pl, Gazeta.pl, oraz na wybranych stronach tematycznych,nawiązujących do treści promowanego aktualnie filmu dokumentalnego.Pierwsza kampania odbędzie się na przełomie marca i kwietnia, akolejne latem oraz jesienią. Kreacja obejmie nie tylko banery imegabanery, a także pliki wideo z zapowiedziami filmów.

- Celem akcji reklamowych Planete jest wzrost oglądalnościkanału poprzez promowanie poszczególnych pasm programowych iwybranych filmów dokumentalnych, oraz zdobycie nowych telewidzów -mówi Joanna Pogorzelska, dyrektor stacji.

W marcu i kwietniu Planete planuje także specjalną akcjępromocyjną na antenie oraz na stronie internetowej Chilli Zet..Oprócz kampanii reklamowej w jej ramach zostaną przeprowadzonekonkursy dla słuchaczy, w których nagrodami będą książki oraz płytyCD i DVD. Akcja będzie promować serie filmów muzycznych orazprzyrodniczych.

Kreację kampanii kanału Planete przygotowuje agencja Mamastudio,za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowyMPG.

Dołącz do dyskusji: Planete stawia na kampanie internetowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl