Platinium Cast ma nowego klienta z branży e-commerce

Breuninger, multibrandowy sklep internetowy z luksusową modą oraz produktami beauty, home&living wybrał agencję Platinium Cast jako partnera odpowiedzialnego za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze public relations i influencer marketingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Platinium Cast ma nowego klienta  z branży e-commerce

Platinium Cast będzie tworzyć strategię i koncepty kreatywne, prowadzić biuro prasowe, odpowiadać za działania z influencerami oraz zakup mediów.

Z ramienia agencji osobą dedykowaną do opieki na marką została Karolina Binienda (PR Manager), całość prac nadzoruje Natalia Klaro (Head of PR).

Breuninger ma w swojej ofercie 1500 międzynarodowych designerskich oraz debiutujących na rynku brandów. Zaczynając od luksusowych marek i domów mody: Gucci, Saint Laurent, Chloe, Givenchy, Moncler, Fendi, Stone Island, Balenciaga, Dolce & Gabbana, Off White czy Tom Ford, przez wyjątkowo szerokie  portfolio pożądanych marek premium: Polo Ralph Lauren, Birkenstock, Marc O'Polo, Marc Cain, Marc Jacobs, Golden Goose czy Ray-Ban, aż po kultowe marki masowe, jak Tommy Hilfiger czy Jordan. Fani rdzennie niemieckich marek, takich jak Bogner, Boss, MCM czy Sportalm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"