SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play wystartuje z setką punktów sprzedaży, kampania od piątku

Spółka P4, operator telefonii komórkowej Play, w najbliższych dniach rozpocznie sprzedaż swoich usług. Na początku sieć dystrybucji będzie liczyła około 100 punktów.

Telefony z sieci Play będzie można kupić m.in. w wybranych salonach Empiku, a także w sieci supermarketów Media Markt i Saturn. Kampania reklamowa nowego operatora rozpocznie się w piątek.

"W momencie startu będziemy sprzedawać nasze usługi we wszystkich sklepach Media Markt i Saturn, dodatkowo w salonach Empiku w głównych miastach, na początek będzie to 17 Empików" - powiedział agencji ISB w czwartek Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4.

Rzecznik poinformował, że sklepów Media Markt i Saturn jest w Polsce łącznie 37. Ponadto P4 będzie dystrybuować swoje usługi za pośrednictwem "standów" umieszczonych w centrach handlowych.

"Strefy sprzedaży - stoiska w centrach handlowych to przejściowe rozwiązanie. Od maja będziemy mieć lokale Germanosa" - powiedział Gruszka.

Rzecznik powiedział, że komercyjne świadczenie usług nowa sieć komórkowa rozpocznie posiadając w sumie około 100 punktów sprzedaży. Możliwe będzie również zamówienie usługi P4 przez telefon i internet.

Od początku maja liczba punktów, gdzie będzie można kupić telefony pod marką Play wzrośnie o około 300 sklepów sygnowanych wcześniej marką Germanos. Punkty Gemrnosa do końca kwietnia są zobowiązane sprzedawać jeszcze usługi Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.

Zgodnie z zapowiedziami prezesa spółki NFI EMF - właściciela salonów Empiku - oferta P4 powinna być też szybko dostępna we wszystkich Empikach. Obecnie EMF ma 86 empików, a do końca tego roku poszerzy tę sieć o kolejnych 12-15 salonów, część z nich będzie jednak otwartych na Ukrainie.

Konkurencyjne sieci komórkowe dysponują znacznie większymi niż P4 możliwościami dystrybucji swojej oferty. Na przykład PTC ma obecnie niemal tysiąc salonów z wyłącznością na sprzedaż usług operatora Ery.

Rzecznik P4 poinformował, że kampania reklamowa sieci Play rozpocznie się w piątek.

"Będzie to duża kampania. Jutro pojawią się jej pierwsze elementy" - powiedział Gruszka.

P4 na przyszły tydzień zaplanowała konferencję prasową, na której poinformuje prawdopodobnie o komercyjnym starcie nowej sieci. Telefony P4 od stycznia testuje grupa 20 tys. osób w Trójmieście i Warszawie.

P4 zapowiadało, że chce do końca 2007 roku mieć 1,5 tys. stacji bazowych tak, aby w zasięgu operatora znalazło się 20% ludności Polski w 8 największych aglomeracjach: Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach.

Na pozostałym obszarze i na początkowym etapie działalności P4 będzie korzystać z infrastruktury Polkomtela, z którym ma umowę na roaming.

Do końca 2008 roku nowy operator chce mieć 2,5 tys. stacji bazowych. Koszt budowy jednej stacji to ok. 100 tys. euro. Oznacza to, że P4 wyda na budowę stacji 250 mln euro w ciągu najbliższych 2 lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play wystartuje z setką punktów sprzedaży, kampania od piątku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl