SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat

Jeszcze w październiku br. na platformę Player trafią materiały wideo 360 stopni w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Będą to produkcje własne TVN i Discovery. Oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników bez dodatkowych opłat - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Według nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl, platforma Player planuje udostępnianie katalogu wideo w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) w październiku.

Ponadto Player będzie rozwijał bibliotekę materiałów 360 stopni, w której znajdą się produkcje własne TVN oraz Discovery. Z naszych ustaleń wynika, że materiały te będą dostępne dla użytkowników bez żadnych opłat jeszcze w tym miesiącu.

Technologia 360 stopni daje możliwość obejrzenia jednego odcinka z różnych perspektyw. Za każdym razem o oglądanym kadrze zdecyduje widz, który może dowolnie przesuwać obraz w różne strony i oglądać ujęcia z wybranymi przez siebie scenami lub aktorami.

Przypomnijmy, że w 2016 roku Player realizował już projekt w tej technologii. Był to serial „Para nie do pary” z Magdaleną Różczką i Pawłem Małaszyńskim. Produkcja przedstawiała losy małżeństwa w różnych sytuacjach życiowych. W obsadzie pojawili się także m.in. Małgorzata Socha, Katarzyna Bujakiewicz oraz Wojciech Mecwaldowski.

Player szykuje także produkcje fabularne - trwają zdjęcia do nowego siedmioodcinkowego serialu „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na książce „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza, a wczoraj informowaliśmy, że platforma wspólnie z TVN7 będzie produkować telenowelę obyczajową "Zakochani po uszy".

Z danych badania Gemius/PBI wynika, że we wrześniu br. Player.pl odwiedziło 3,15 mln internautów, którzy wykonali na stronie 31,82 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 3 godziny, 27 minut i 23 sekundy.

W ub.r. grupa kapitałowa TVN zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 7,3 proc. do 1,81 mld zł oraz 466,22 mln zł zysku netto (wobec 34,93 mln zł rok wcześniej). Procentowo przychody ze sponsoringu zwiększyły się dużo bardziej niż z reklam.

W ub.r. Discovery Polska, jeszcze przed fuzją z Grupą TVN, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 7,1 proc. do 102,76 mln zł oraz 25,65 mln zł zysku netto (wobec 32,37 mln zł rok wcześniej). Spółka Green Content nadająca kanał Metro TV miała 11,58 mln zł straty netto.

Dołącz do dyskusji: Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mózg
"Para nie do pary" nie w pełni oddawała zalety VR. Filmy fabularne mają sens jeśli widz naprawdę ma co oglądać dookoła siebie - dialogi choćby i nawet śmieszyły tego nie oddadzą. Co innego filmy dokumentalne- tam można widza umiejscowić w centrum (dżungli, pola walki, stada słoni itd.) a to już zupełnie inne doznania. Po to właśnie jest obraz 360.
odpowiedź
User
Gabrielle Davenport
Zacznij zarabiać już teraz .... Uzyskaj więcej czasu dla swojej rodziny, wykonując zadania, które wymagają tylko posiadania komputera i dostępu do Internetu i możesz mieć to w domu. Zacznij zarabiać od 8216 $ do 10358 $ na tydzień. Nie mogę uwierzyć, jak łatwo było, gdy go wypróbowałem. Oto, co robię. Kliknij na to przejdź do zakładki tech, aby uzyskać więcej szczegółów ...

.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com
odpowiedź