Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat

Jeszcze w październiku br. na platformę Player trafią materiały wideo 360 stopni w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Będą to produkcje własne TVN i Discovery. Oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników bez dodatkowych opłat - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Według nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl, platforma Player planuje udostępnianie katalogu wideo w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) w październiku.

Ponadto Player będzie rozwijał bibliotekę materiałów 360 stopni, w której znajdą się produkcje własne TVN oraz Discovery. Z naszych ustaleń wynika, że materiały te będą dostępne dla użytkowników bez żadnych opłat jeszcze w tym miesiącu.

Technologia 360 stopni daje możliwość obejrzenia jednego odcinka z różnych perspektyw. Za każdym razem o oglądanym kadrze zdecyduje widz, który może dowolnie przesuwać obraz w różne strony i oglądać ujęcia z wybranymi przez siebie scenami lub aktorami.

Przypomnijmy, że w 2016 roku Player realizował już projekt w tej technologii. Był to serial „Para nie do pary” z Magdaleną Różczką i Pawłem Małaszyńskim. Produkcja przedstawiała losy małżeństwa w różnych sytuacjach życiowych. W obsadzie pojawili się także m.in. Małgorzata Socha, Katarzyna Bujakiewicz oraz Wojciech Mecwaldowski.

Player szykuje także produkcje fabularne - trwają zdjęcia do nowego siedmioodcinkowego serialu „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na książce „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza, a wczoraj informowaliśmy, że platforma wspólnie z TVN7 będzie produkować telenowelę obyczajową "Zakochani po uszy".

W ub.r. Discovery Polska, jeszcze przed fuzją z Grupą TVN, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 7,1 proc. do 102,76 mln zł oraz 25,65 mln zł zysku netto (wobec 32,37 mln zł rok wcześniej). Spółka Green Content nadająca kanał Metro TV miała 11,58 mln zł straty netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny