SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plotek.pl i eDziecko.pl z nowymi redaktorkami naczelnymi

Od 1 lutego dwa serwisy lifestyle’owe z portfolio Gazeta.pl mają nowe redaktorki naczelne. Za pracę dziennikarzy Plotek.pl odpowiada Karolina Borowska, zaś na czele eDziecko.pl stanęła Zuzanna Ałdycka.

Karolina Borowska i Zuzanna Ałdycka, fot. AgoraKarolina Borowska i Zuzanna Ałdycka, fot. Agora

- W Gazeta.pl chcemy dostarczać naszym czytelniczkom i czytelnikom zarówno przydatnych informacji, jak i lżejszych treści, stanowiących odskocznię od otaczającej nas rzeczywistości – mówi Magdalena Wojtkiewicz, szefowa redakcji serwisów lifestyle’owych w Gazeta.pl. – Karolina Borowska i Zuzanna Ałdycka niejednokrotnie udowodniły, że potrafią tworzyć angażujący i jakościowy content. Jestem przekonana, że zarządzane przez nie serwisy będą spełniać oczekiwania naszych użytkowników, wciąż rozwijając się i umacniając na pozycji liderów w swoich kategoriach - dodaje.

Karolina Borowska związana jest z redakcją Plotek.pl od 2019 r. Od 2022 r. pełniła rolę szefowej newsroomu, a ostatnio była p.o. redaktorki naczelnej. Przejęła obowiązki Justyny Michalskiej, która przeszła do Wirtualnej Polski, gdzie została szefową Pudelka.

Na nowym stanowisku odpowiada za utrzymanie wysokiego zasięgu serwisu Plotek.pl, będącego numerem jeden wśród serwisów o tematyce show-biznesowej, a także za realizację akcji specjalnych, organizację pracy wydawców i redaktorów, rozwój wideo oraz obecność serwisu w mediach społecznościowych, w tym na platformach Instagram i TikTok.

Serwis eDziecko.pl postawi na akcje specjalne

Zuzanna Ałdycka pracuje w Agorze od 2012 r., a od 2018 związana jest z serwisem eDziecko.pl. W nowej roli chce zmieniać oblicze parentingu w polskim internecie, dostarczając rodzicom zarówno wiedzy, jak i rozrywki.

Jak podano w komunikacie, kierując redakcją eDziecko.pl, będzie wdrażała efektywny model pracy nad contentem, gwarantujący wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej współpracy między redakcjami i zespołem growth/SEO. Duży nacisk położy także na akcje specjalne – takie, jak wciąż rozwijana „Szkoła Rodzenia” czy format wideo „Mamy Czas”, w którym eksperci i gwiazdy rozmawiają o wszystkim, co dotyczy rodzicielstwa.

W grudniu ub.r. Plotek jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 8,56 mln internautów. Zapewnili platformie 28,85 proc. zasięgu, każdy spędził na niej średnio 8 minut i 25 sekund.

Serwisy Grupy Agora miały w grudniu ub.r. 18,73 mln użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Plotek.pl i eDziecko.pl z nowymi redaktorkami naczelnymi

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Jakościowy? Plotek to ściek, cała gazeta to poziom rynsztokowy.
odpowiedź
User
ML
Brawo! Karolina to profesjonalistka. Jest świetną szefową i potrafi zarządzać zespołem. Nie znam osoby, która jej nie lubi i jej nie kibicuje.
odpowiedź
User
HellYeah
Brawo dziewczyny, Karolina - wiedziałem!
odpowiedź