Plotek.pl rusza z interaktywnym programem „Tamagoczi” na YouTube

W środę, 29 sierpnia br. na kanale Plotek.pl na YouTube zadebiutuje nowy program z udziałem gwiazd - „Tamagoczi”. Internauci mogą w nim zdecydować za pomocą ankiety na Instagramie, jakie zadania będą mieć do wykonania celebryci. Program poprowadzi Olek Sikora.

nb
nb
Udostępnij artykuł:

W nowym, internetowym programie serwisu Plotek.pl to widzowie przejmą kontrolę nad gwiazdami. Formuła programu ma łączyć z sobą dwie popularne platformy – YouTube oraz Instagram. W czasie rzeczywistym, w trakcie nagrywania programu internauci za pomocą funkcjonalności ankiety na Instagramie zadecydują, jakie zadanie ma wykonać celebryta.

Goście programu ruszą w miasto wraz z dziennikarzem Olkiem Sikorą, aby wykonać kilka zadań, podczas których wejdą w interakcje z przechodniami. W pierwszych odcinkach widzowie zobaczą influencerów: Pawła Svinarskiego (z kanału „Dla Pieniędzy”) i Mamiko (Weronika Heck) oraz gwiazdy Warsaw Shore – Anię „Małą” i Piotra Polaka „Pedro”.

Zapis całego odcinka będzie można oglądać w kolejne środy na kanale Plotek.pl na YouTube.

Plotek.pl to serwis o show-biznesie, który informuje o gwiazdach, prezentuje wywiady, zdjęcia i materiały wideo. Portal ma również swój kanał na platformie YouTube, gdzie zainteresowani mogą zobaczyć wywiady z gwiazdami, ciekawostki i zestawienia dotyczące celebrytów. Można na nim oglądać m.in. „Koło Plotka", czyli program, w którym zaproszeni celebryci lub influencerzy muszą zmierzyć się z wylosowaną przez siebie kategorią – pytaniem, wyznaniem lub zadaniem przygotowanym przez redakcję.

Kanał Plotek.pl na YouTube subskrybuje ponad 200 tys. internautów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały