Piotr Rubik klaszcze z Szymonem Majewskim w reklamach promocji Plusa dla firm (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa oferty abonamentowej dla firm w sieci Plus. W reklamach wspólnie z Szymonem Majewskim występuje Piotr Rubik.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Rubik klaszcze z Szymonem Majewskim w reklamach promocji Plusa dla firm (wideo)
Piotr Rubik w reklamie Plusa

Kampania reklamuje wprowadzoną niedawno promocję dotyczącą taryf Ja+ Abonament. W ramach oferty nowi klienci Plusa mogą otrzymać abonament za darmo do końca br. w ofercie elastycznej Ja+ Abonament od 39,99 zł miesięcznie, a klienci przenoszący numer - w ofertach Duet i Ja+ Rodzina. Natomiast do końca września br. abonament za darmo mogą otrzymać nowi klienci oferty standardowej Ja+ Abonament od 29,99 zł miesięcznie oraz ofert Duet i Ja+ Rodzina.

Spot z kampanii pokazuje, jak Szymon Majewski przychodzi do przedszkola, w którym Piotr Rubik uczy dzieci muzyki, ćwicząc z nimi rytmiczne klaskanie. Obaj są przekonani, że ich firmy rozwijają się szybko dzięki temu, że mają darmowy abonament telefoniczny w Plusie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dwupak-abonament-w-plusie-tanszy-z-telewizja-w-cyfrowym-polsacie ##

Rubik to kolejna znana osoba występująca w reklamach Plusa razem z Szymonem Majewskim, który bohaterem kampanii tej sieci jest od połowy ub.r. W poprzedniej reklamie Ja+ na Kartę pojawiła się Magdalena Lamparska, we wcześniejszej kampanii - Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, a Plus Bank reklamowała niedawno Beata Kozidrak.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie.

Za obsługę marketingową sieci Plus odpowiadają agencja reklamowa Scholz&Friends Warszawa (kreacja reklam), dom produkcyjny TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator