SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pocałunek wszechczasów” w internetowej promocji Philips

W sklepach internetowych i serwisie Facebook trwa kampania promocyjna marki Philips. Akcję pod hasłem „Pocałunek wszechczasów” przygotowały i realizują agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka.

W ramach internetowej kampanii sprzedażowej Philips w pięciu serwisach e-commerce trwa konkurs, w którym za kupno dowolnego produktu tej marki i opisanie pocałunku swojego życia można zdobyć nagrodę. Z kolei na Facebooku udostępniono aplikację, dzięki której internauci mogą wysyłać znajomym pocałunki.

Akcja – zaplanowana do 8 marca – obejmuje serwisy Agito.pl, Euro.com.pl, Topmarket.pl, Redcoon.pl i Morele.net. Kampanię przygotowały i realizują agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka, przy czym ta pierwsza zajęła się produkcją.

Dołącz do dyskusji: „Pocałunek wszechczasów” w internetowej promocji Philips

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Wysyłanie pocałunków w czasach grypy i jej wszystkich odmian? Raczej głupie... :(
odpowiedź
User
nerka
wszechczasów?
a co to są wszechczasy?

kryzys zwolnił korektorów i ludzi znających język polski?
odpowiedź