Poczta Polska promuje neokartkę mobilną w smartfonach i podczas eventów

Rusza wakacyjna kampania reklamowa mobilnej wersji neokartki udostępnionej niedawno przez Pocztą Polską. Za przygotowanie i realizację akcji - obejmującej reklamy w smartfonach i eventy - odpowiadają firmy Chacuna Group i Codemedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy mobilnej neokartki podkreślają, że w ramach tej usługi można zlecić dostarczenie przez listonosza - w formie pocztówki w formacie A5 - zdjęcia zrobionego smartfonem. Taka opcja została wprowadzona przez Pocztę Polską w połowie lipca (zobacz szczegóły), natomiast podstawowa wersja usługi działa od początku br., a jej twarzą reklamową jest Grzegorz Halama (więcej na ten temat).

Obecna kampania jest skierowana do użytkowników smartfonów z systemem Android przebywających na wakacjach lub planujących wakacyjny wypoczynek. Akcja obejmuje reklamy (w globalnych sieciach reklamy mobilnej, w mobilnym Facebooku i serwisie Wakacje.pl), eventy w miejscowościach turystycznych oraz konkurs organizowany wspólnie z Wakacje.pl (można w nim wygrać bony wakacyjne na łączną sumę 30 tys. zł).

Obsługą budżetu kampanii zajmuje się dom mediowy Codemedia, a za realizację eventów odpowiada agencja Chacuna Group. Akcja potrwa do końca sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"