ROZWIŃ

"Podaruj dzieciom słońce" w internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Agencja HYPERmedia zaprojektowała i wykonała serwis internetowy www.podaruj.pl. Jest on uzupełnieniem trwającej już od 4 lat akcji "Podaruj dzieciom słońce", prowadzonej przez Procter & Gamble wraz z fundacją Polsat.

Dzięki nowej witrynie internetowej powstała możliwość interaktywnego edukowania i informowania odbiorców o kampanii "Podaruj dzieciom słońce". Wszyscy internauci odwiedzający stronę znajdą tu m.in. wyczerpujące informacje o historii i dokonaniach akcji oraz o aktualnych wydarzeniach z nią związanych. Dowiedzą się także o produktach firmy Procter & Gamble, które biorą udział w akcji.

5 edycja akcji "Podaruj dzieciom słońce" poświęcona jest nieszczęśliwym wypadkom dzieci w domu. Dlatego też, na stronie znajduje się interaktywny poradnik dla rodziców pt. "Jak uchronić dziecko od wypadku?". Poleca on różne rozwiązania zapobiegające nieszczęśliwym wydarzeniom , które mogą mieć miejsce w domu.

W serwisie internetowym znajdują się również interaktywne gry edukacyjne dla dzieci. Bawiąc się mali internauci zdobywają jednocześnie niezbędną wiedzę jak uniknąć groźnych wypadków i jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu