"Podaruj dzieciom słońce" w internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja HYPERmedia zaprojektowała i wykonała serwis internetowy www.podaruj.pl. Jest on uzupełnieniem trwającej już od 4 lat akcji "Podaruj dzieciom słońce", prowadzonej przez Procter & Gamble wraz z fundacją Polsat.

Dzięki nowej witrynie internetowej powstała możliwość interaktywnego edukowania i informowania odbiorców o kampanii "Podaruj dzieciom słońce". Wszyscy internauci odwiedzający stronę znajdą tu m.in. wyczerpujące informacje o historii i dokonaniach akcji oraz o aktualnych wydarzeniach z nią związanych. Dowiedzą się także o produktach firmy Procter & Gamble, które biorą udział w akcji.

5 edycja akcji "Podaruj dzieciom słońce" poświęcona jest nieszczęśliwym wypadkom dzieci w domu. Dlatego też, na stronie znajduje się interaktywny poradnik dla rodziców pt. "Jak uchronić dziecko od wypadku?". Poleca on różne rozwiązania zapobiegające nieszczęśliwym wydarzeniom , które mogą mieć miejsce w domu.

W serwisie internetowym znajdują się również interaktywne gry edukacyjne dla dzieci. Bawiąc się mali internauci zdobywają jednocześnie niezbędną wiedzę jak uniknąć groźnych wypadków i jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"