Point Group kupiło 67% udziałów Gretix.com

Platforma Mediowa Point Group sfinalizowała umowę wstępną i nabyła67% udziałów spółki Gretix, zarządzającej serwisem internetowymGretix.com, podała spółka w komunikacie. Wartości transakcji niepodano. PMPG poinformowała jedynie, że źródłem finansowaniaudziałów są środki własne inwestora.

isb - kk
isb - kk
Udostępnij artykuł:

Gretix.com jest serwisem internetowym, który za pomocą e-mailoraz SMS przypomina swoim użytkownikom o ważnych dla nichwydarzeniach takich jak urodziny, imieniny, ale takżeniezapłaconych rachunkach czy kończącym się ubezpieczeniu, podano wkomunikacie.

"Jego model biznesowy opiera się na sprzedaży reklamykontekstowej, która dociera do użytkownika razem z ustawionym przezniego przypomnieniem. Dodatkowo za pomocą platformy e-commerce wramach serwisu użytkownicy mogą kupować prezenty oraz dostarczać jepod wskazany adres. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem wersjimiędzynarodowej serwisu" - napisała spółka.

"Gretix.com jest również pierwszym w portfolio PlatformyMediowej Point Group serwisem transakcyjnym. Dzięki objęciuudziałów w spółce, PMPG wchodzi na dynamicznie rosnący ryneke-commerce, który tylko w Polsce w ubiegłym roku wzrósł średnio o62% w stosunku do 2006 r., osiągając wartość 8,1 mld zł" - czytamydalej w komunikacie.

Według podpisanego we wrześniu ub. roku porozumienia, PointGroup najpierw kupi 67% udziałów spółki Gretix, a następnie 12%akcji tego podmiotu sprzeda spółce Parrish Media.

PMPG miała 2,42 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanegoakcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2008 roku wobec 0,26mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 13,36mln zł wobec 6,28 mln zł rok wcześniej.

isb - kk
Autor artykułu:
isb - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu