SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy uważają, że najwięcej reklam jest na Polsacie

Ponad połowa polskich widzów w wieku 13-49 lat jest zdania, że wśród stacji telewizyjnych najwięcej reklam emituje Polsat. Natomiast opinię nadających najmniej spotów mają kanały tematyczne - wynika z badania Gfk na zlecenie At Media.

Polacy uważają, że najwięcej reklam jest na Polsacie

O tym, że Polsat emituje najwięcej reklam, jest przekonana nieco ponad połowa osób zarówno wśród widzów dorosłych, jak i młodzieży. Odpowiednio co czwarty i co trzeci respondent z tych grup uważa, że najwięcej spotów pokazuje TVN.



Z kolei opinię nadających najmniej reklam mają kanały nieogólnopolskie i tematyczne. 40 proc. dorosłych i ponad połowa młodzieży ma takie zdanie o TVP 1 i TVP2.

Długość bloku reklamowego wpływa proporcjonalnie na powodowaną przez niego irytację u 80 proc. widzów. Ponad połowa jest zdania, że w stacjach ogólnopolskich te przerwy trwają dłużej niż w kanałach tematycznych. Mniej więcej tyle samo respondentów deklaruje, że spoty sponsorskie przy programach drażnią ich mniej niż bloki reklamowe.


Badanie zostało przeprowadzone przez GfK Polonia na zlecenie brokera At Media. Wywiady metodą CAWI objęły 2,3 tys. osób w wieku 16-49 lat (w 200 korzystających tylko z darmowej telewizji) oraz 1,2 tys. osób w wieku 13-24 lat. Dodatkowo wśród respondentów nieposiadających płatnej telewizji i internetu miał miejsce pomiar omnibusowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polacy uważają, że najwięcej reklam jest na Polsacie

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Nie ma sie co dziwić. Polsat przegina z reklamami. Daje je po 10 -15 minut (z własnymi zajawkami) i człowiek zapomina co ogladał. Coraz więcej osób przestaje to oglądać i wybiera choćny TVN gdzie bloki sa emitowane zgodnie z przepisami
8 8
odpowiedź
User
ricardo
POLSAT "sika na własne buty". Nie tylko jak lecz, jak się dowiedziałem, wielu moich znajomych i członków rodziny przestało zupełnie oglądać w Polsacie filmy. Po prostu nie daje się. Co 10 minut niemal dziesięciominutowa przerwa na reklamy to już przesada.
8 8
odpowiedź
User
jones
Nie "na Polsacie", tylko "W POLSACIE". Przecież nie piszecie "na TVN-enie"!
8 8
odpowiedź
User
karol2
Tvn ma dłuzsze reklamy a nie Polsat...chocby fakt ze wiecej na reklamach zarabia...a Polsat emituje reklam tyle ile trzeba jak by byłoinaczej juz by sie zajeła tym Krajowa rada radiofoni i telewizji....Ricardo chya naprawde nie ogladasz Polsatu jakie co 10 minut? jak juz to tak jak ustawa mówi ze maja prawo co 30 minut a Polsat daje co 40 minut wiec zadnych praw nie łamie
8 8
odpowiedź
User
profos
..co Ty mówisz?W paśmie najwiekszej oglądalności Polsat potrafi w trakcie godzinnego filmu puścić aż trzy bloki reklamowe.Przykład; "Pierwsza miłość" pierwszy blok reklamowy leci już po trzech,czterech minutach od rozpoczęcia emisji filmu.Następny jest w okolicach 18.30 lub 18.35.Film który według programu ma trwać 50min tak naprawdę trwa 25 min.To chyba jakaś paranoja.Przy taki nawale reklam człowiek nawet nie patrzy na program tej stacji bo rzeczywiście ma dość reklam w których są cud leki i płyny do prania na wszystko.Po czymś takim to człowiek ma wyprany mózg i tak naprawdę to już nie wie co oglądał.
8 8
odpowiedź