Polar w Internecie

W połowie sierpnia ruszył nowy serwis internetowy znanej polskiej marki sprzętu AGD - Polar

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod adresem www.polar.com.pl można zapoznać się z całą gamą produktów: lodówkami, zamrażarkami i pralkami wolnostojącymi.

Celem stworzenia nowej witryny jest przede wszystkim prezentacja urządzeń gospodarstwa domowego - cenionej od 50 lat na rynku polskim - marki Polar. Użytkownicy mogą teraz szybko, bez potrzeby wycieczki do sklepu, zapoznać się z charakterystyką danego sprzętu, obejrzeć go na zdjęciu, a także sprawdzić cenę.

Ponadto w serwisie znajdą listę z adresami sklepów, gdzie dany produkt jest dostępny, a także numer infolinii, umożliwiającej szybki kontakt z najbliższym punktem serwisowym.  Istnieje również możliwość przesyłania poprzez serwis www pytań i komentarzy do firmy.

Whirlpool, jako właściciel marki Polar udowodnił, że aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego. "Konkurencja na rynku urządzeń AGD w Polsce wymaga nowych form prezentacji firmy i jej produktów klientom oraz partnerom handlowym. Serwis, który właśnie uruchomiliśmy, jest jednym z elementów realizowanej strategii marketingowej marki Polar" - komentuje Joanna Kubiak, specjalista ds. komunikacji w Whirlpool Polska.

Witrynę internetową zaprojektowała i utworzyła agencja interaktywna Super Media Interactive. Serwis www powstał w oparciu o autorski system zarządzania treścią Content Manager.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?