Półfinał Eurowizji popularniejszy od finału

Sobotni finał Eurowizji oglądało 3,7 mln widzów (udział stacji TVP 1 wyniósł w tym czasie 31,7%), czyli o 0,6 mln widzów więcej, niż w zeszłym roku.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zwycięzcami tegorocznego konkursu zostali reprezentanci Finlandii – zespół Lordi.

Jednak półfinały Eurowizji (transmisja z 18 maja 2006 roku) cieszyły się większą popularnością niż same finały, gdyż oglądało je 5,4 mln widzów, czyli o 0,4 mln widzów więcej niż w zeszłym roku - wynika z danych  AGB Nielsen Media Research.

Finał i półfinał Eurowizji przyciągnęły przed telewizory głównie kobiety (58,3%), a także widzów w wieku 25-29 lat oraz powyżej 35 roku życia. Większość z nich pochodzi ze wsi i małych miasteczek, z przewagą wykształcenia średniego.

Źródło: AGB Nielsen Media Research, grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero