SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polityka ostro w dół

W październiku 2006 tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "Gali".

"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w październiku cennikowe wpływy netto z reklam do 14 834 354 zł, czyli o ponad 0,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 14 283 342 zł  (0,14 mln zł mniej niż rok wcześniej).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka” – 12,4 mln zł (spadek o prawie 2,4 mln zł).

Tuż za podium znalazł się tygodnik "Gala" (G+J Polska) - 7,6 mln zł (wzrost o prawie 2,5 mln zł).

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącX.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny228 352 102 zł
WPROST14 834 354 zł
NEWSWEEK POLSKA14 283 342 zł
POLITYKA12 427 638 zł
GALA7 595 217 zł
PRZYJACIÓŁKA7 487 186 zł
TELE TYDZIEŃ7 045 114 zł
TWÓJ STYL6 876 155 zł
VIVA6 799 656 zł
CLAUDIA5 251 078 zł
OLIVIA4 346 295 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącX.2005
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny217 519 349 zł
WPROST15 255 378 zł
POLITYKA14 768 630 zł
NEWSWEEK POLSKA14 427 253 zł
CLAUDIA6 336 331 zł
VIVA6 266 291 zł
PRZYJACIÓŁKA6 127 275 zł
TELE TYDZIEŃ5 560 186 zł
TWÓJ STYL5 531 980 zł
GALA5 121 800 zł
PANI DOMU4 425 692 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącIX.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: magazyny178 604 214,00 zł
POLITYKA10 953 140,00 zł
WPROST9 734 190,00 zł
NEWSWEEK POLSKA7 643 500,00 zł
VIVA7 083 382,00 zł
PRZYJACIÓŁKA4 898 761,00 zł
GALA4 669 280,00 zł
MURATOR4 250 847,00 zł
TELE TYDZIEŃ4 104 364,00 zł
PRZEKRÓJ3 617 062,00 zł
NAJ3 561 671,00 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Polityka ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl