Polkomtel liderem, Unilever wydaje coraz mniej na reklamę w telewizji

W listopadzie 2010 roku liderem wpływów reklamowych była TVN, która zarobiła 308 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Polkomtel, PTK Centertel i Ferrero Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wpływy z reklam TVN wyniosły 405 mln zł i były o 7,3 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 297 mln zł (o 2 proc. mniej niż w 2009 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 251 mln zł, czyli o 18,7 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 28,6 proc. do poziomu 177 mln zł.

Szóstą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 46 mln zł i były o 42,2 proc. wyższe niż rok temu. 

 

Polkomtel awansował na pozycję lidera Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w listopadzie 2010 r. firmy Polkomtel, Procter & Gamble DS Polska i US Pharmacia. Dopiero na czwartym miejscu znalazł koncern Unilver Polska, który na reklamę w tv wydał o 35 proc. mniej niż rok wcześniej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero