Polsat liderem, duży wzrost TVP

W lipcu 2010 roku liderem wpływów reklamowych była telewizja Polsat, która zarobiła już 163 mln złotych. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, Procter i PTC.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wpływy z reklam Polsatu w lipcu 2010 r. wyniosły 163 mln zł i były o 18,5 proc. wyższa niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 129 mln zł (o 28,1 proc. więcej niż w 2009 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 124 mln zł, czyli o 55 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 110 proc. do poziomu 80 mln zł. Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 35 mln zł i były o 8 proc. niższe niż rok temu. 

 

  Unilever awansował na pozycję lidera Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w lipcu 2010 r. firmy Unilever, Procter and Gamble i PTK.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe