Polsat liderem, tracą TVP 1 i TVP 2

W lipcu 2008 roku największe wpływy z reklam wśród stacjitelewizyjnych miał Polsat. Na drugim miejscu znalazła się TVN, adalej - TVP 1 i TVP 2, które jako jedyne stacje ze ścisłej czołówkizarobiły mniej niż rok temu. Kanałom tematycznym przewodzi VivaPolska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Cennikowe wpływy z reklam Polsatu w lipcu 2008 roku wyniosły121,9 mln zł i były o 23,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl (dane powstały na podstawie oficjalnych cenników,nie obejmują rabatów).

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się stacja TVN, którazanotowała przychody reklamowe na poziomie 109,9 mln zł (o 7,9proc. więcej niż w lipcu 2007 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 66,6 mln zł,czyli o 31 proc. niższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływów z reklam do poziomu37,9 mln zł (-30,6 proc.).

Piątą lokatę zajęła stacja Viva Polska z kwotą 14,9 mln zł.Stacja ta zyskała 54,3 proc. w porównaniu do lipca 2007 roku ipodobnie jak w lipcu 2007 była liderem wśród stacjitematycznych.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował znajdujący się namiejscu 17. Hallmark, którego wpływy zwiększyły się o 166,6 proc.do 4,9 mln. Najwięcej straciła natomiast zamykająca dwudziestkęstacja Tele5, której przychody reklamowe spadły o 66,2 proc. do 3,9mln zł.

Procter and Gamble Operations Polska, L'oreal Polska i PTKCentertel to firmy, które przeznaczyły najwięcej na reklamę wtelewizji w lipcu 2008 roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK