SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat News: „Polityka na ostro” o kwadrans dłuższa, „Skandaliści” wcześniej. Bez „Obrazu dnia”

Od soboty 4 stycznia zmienia się godzina emisji programu „Skandaliści” w Polsat News. Ma to związek ze startem nowej pozycji publicystycznej - „Debata Tygodnia. Wszystko Co Najważniejsze”. Natomiast od 1 stycznia stacja wydłużyła program „Polityka na ostro” kosztem usuniętego z ramówki „Obrazu dnia”.

Agnieszka Gozdyra, fot. polsat Article

Zarówno „Skandaliści”, jak i „Polityka na ostro” to autorskie programy Agnieszki Gozdyry. Wiadomo, że od najbliższej soboty zmieni się godzina emisji „Skandalistów”: zamiast o godz. 20.00 program zaczynać się będzie pół godziny wcześniej. Ma to związek z antenowym debiutem programu Eryka Mistewicza „Debata Dnia Wszystko Co Najważniejsze”. W nowym cyklu wydarzenia tygodnia podsumowywać i komentować będą ludzie nauki, kultury i sztuki.

 

W związku z nową godziną „Skandalistów, z ramówki znika dodatkowe sobotnie wydanie programu „Obrazu dnia”, nadawanego dotychczas o godz. 19.30. Magazyn znika też w dni powszednie: emitowany od godz. 21.00 do 21.15, od 1 stycznia musiał ustąpić miejsca wydłużonej o kwadrans „Polityce na ostro” Agnieszki Gozdyry. Ten magazyn będzie nadawany od godz. 20.00 do 21.15, a zaraz po nim wystartuje „Interwencja”, której pora emisji się nie zmienia.

„Polityka na ostro” jest codziennym programem publicystycznym, w którym dziennikarka wraz z zaproszonymi gośćmi omawia najważniejsze tematy dnia.

12 stycznia na antenie Polsat News zadebiutuje też autorski program Joanny Racewicz - „Najwyższe piętro”, w którym bieżące sprawy polityczne i społeczne komentować będą pisarze, muzycy, aktorzy i sportowcy.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że „Politykę na ostro” od 2 września do 17 października ub.r. oglądało średnio 184 tys. widzów, czyli o 87 tys. osób więcej niż początek pierwszego sezonu emitowanego w 2018 roku.

W listopadzie ub.r. średnia oglądalność minutowa Polsat News wynosiła 85 231 widzów, a udział w rynku oglądalności - 1,26 proc., wobec 1 proc. rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat News: „Polityka na ostro” o kwadrans dłuższa, „Skandaliści” wcześniej. Bez „Obrazu dnia”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
okok
zieeeeeeew
15 3
odpowiedź
User
m.
Polsat news to jest najbardziej miałka stacja jaka moze byc. Tez pod wzgledem prowadzacych, za dnia to mozna usnac. A taka "polityka na ostro" ktora ma byc ciekawa i moze jest to dla odmiany z uwagi na to, ze prowadzaca nad niczym nie panuje, bo nie moze (czworka gosci na raz to jest zdecydowanie za duzo) wychodzi jedna wielka kakofonia i przekrzykiwanie sie bitą 1h. Ciekawsze programy ktorych coraz mniej jak "dzien na swiecie", "prezydenci" albo skracane albo wyrzucane na "najlepsze" pory. I tak mieszaja te herbatę, co kilka miesiecy, ze juz nikt nic nie wie, tylko wazne ze kierunek słuszny. Mam wrazenie ze z dekade temu tam było wiecej tresci i pomysłu.
16 10
odpowiedź
User
opinia
Mnie akurat ta zmiana się podoba. Telewizja ma to do siebie że musi być ciekawa w odbiorze. Gdy politycy się spierają w sposób konkrolowany można wyciągnąć znacznie więcej wniosków z poglądów polityka na różne tematy, bo musi się skonfrontować z ripostą.
Nudne debaty 1:1 czy we własnym gronie, nie przyciągają widza bo nie ma emocji. Zatem nie dziwię się takim ruchom.
11 4
odpowiedź
User
dudek
Jedne gadające głowy dłużej inne gadające głowy krócej. Od samego mieszania herbata nie zrobi się bardziej słodka. Spadająca oglądalność to przede wszystkim rezultat koszmarnych błędów zarządzania zespołem. Ludziom się nie chce robić tej telewizji bo to szefowie są do wymiany. Ryba psuje się od głowy. Szefostwo bardziej dba o swoje stołki niż o jakość produktu za który odpowiadają.
9 5
odpowiedź
User
Abraham
Jedne gadające głowy dłużej inne gadające głowy krócej. Od samego mieszania herbata nie zrobi się bardziej słodka. Spadająca oglądalność to przede wszystkim rezultat koszmarnych błędów zarządzania zespołem. Ludziom się nie chce robić tej telewizji bo to szefowie są do wymiany. Ryba psuje się od głowy. Szefostwo bardziej dba o swoje stołki niż o jakość produktu za który odpowiadają.
Myślałem że po trzęsieniu ziemi (odsunięciu Henryka) polecą głowy wszystkich krasnali. Niestety najbardziej toksyczni managerowie zostali jeszcze nawet wzmocnieni. Błędy zarządzania zespołem wychodzą bokami i nie pomogą żadne pohukiwania Doroty w mobilizacyjnych e-mailach.
12 3
odpowiedź