SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat wyprzedził TVN. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 marca 2015 roku zwiększył się o 0,73 pkt. proc. do 13,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 12,28 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 11,64 proc., po spadku o 0,61 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,32 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 47,07 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,68 pkt. proc.

Wszyscy 4+

02.03 - 08.03.2015 r.

09.03 - 15.03.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

923 732

13,10%

965 165

13,83%

2

Polsat

847 464

12,01%

857 202

12,28%

3

TVN

863 974

12,25%

812 509

11,64%

4

TVP2

637 289

9,03%

650 645

9,32%

5

TVN7

228 349

3,24%

229 500

3,29%

6

TV PULS

221 607

3,14%

215 689

3,09%

7

TV4

208 334

2,95%

203 996

2,92%

8

TVP INFO

220 548

3,13%

193 742

2,78%

9

TVN24

188 777

2,68%

184 497

2,64%

10

Puls 2

113 508

1,61%

107 503

1,54%

11

Polsat2

96 780

1,37%

101 355

1,45%

12

TVP Seriale

90 687

1,29%

89 655

1,28%

13

TTV - Twoja Telewizja

90 304

1,28%

81 223

1,16%

14

TV6

79 682

1,13%

76 694

1,10%

15

TVP Regionalna

70 730

1,00%

68 587

0,98%

16

TVP Rozrywka

72 464

1,03%

66 863

0,96%

17

Polsat News

67 390

0,96%

65 269

0,94%

18

TVP ABC

56 416

0,80%

56 394

0,81%

19

Nickelodeon

51 825

0,73%

52 012

0,75%

20

Polo TV

49 962

0,71%

51 399

0,74%

 

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera należała do TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,59 pkt. proc. do 13,88 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zwiększył się o 0,42 pkt. proc. do 13,58 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,41 proc., wyniósł 9,55 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,37 pkt. proc. do 8,57 proc.).

Wszyscy 16-49

02.03 - 08.03.2015 r.

09.03 - 15.03.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

398 374

14,47%

382 427

13,88%

2

Polsat

362 320

13,16%

374 109

13,58%

3

TVP1

251 491

9,14%

263 177

9,55%

4

TVP2

225 697

8,20%

236 166

8,57%

5

TV PULS

108 096

3,93%

101 987

3,70%

6

TV4

95 354

3,46%

93 129

3,38%

7

TVN7

83 080

3,02%

90 033

3,27%

8

TVN24

59 686

2,17%

59 785

2,17%

9

Puls 2

50 514

1,84%

47 051

1,71%

10

Polsat2

36 029

1,31%

40 682

1,48%

11

TTV - Twoja Telewizja

42 098

1,53%

38 204

1,39%

12

TV6

39 205

1,42%

37 740

1,37%

13

TVP Seriale

37 891

1,38%

36 885

1,34%

14

TVP INFO

34 943

1,27%

30 921

1,12%

15

Eska TV

29 224

1,06%

30 768

1,12%

16

Polo TV

31 507

1,14%

30 521

1,11%

17

TVN Style

26 703

0,97%

27 526

1,00%

18

TVP Rozrywka

26 374

0,96%

22 838

0,83%

19

Polsat News

18 582

0,68%

21 509

0,78%

20

Stopklatka

24 452

0,89%

21 429

0,78%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Polsat wyprzedził TVN. Seriale TVP hitami tygodnia

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mójnick
Kurde Splash w innych krajach to może być hit, a u nas klapa. Dlaczego tak jest?
odpowiedź
User
ja
Nie ma w ogóle mowy o Mamy Cię. Co to się stanęło?
odpowiedź
User
tragedia w mediach
Głupkowaty i nikomu niepotrzebny program "Mamy Cię" - ma oglądalność zmierzającą już poniżej 2 000 000 mln - i zapewne taka może być już na stałe oglądalność tego programu. Najgorsze jest też to że zawsze znajdzie się dużo ludzi robiących siebie głupków - oglądając takie głupoty. Zarazem cała masa tego typu programów rozrywkowych i całej reszty propozycji programowej oznaczającej się totalną głupotą - zawsze znajdziemy we wszystkich stacjach totalnego tworu śmieciowego jakim jest Polsat - gdzie naturalnie oprócz samych głupot, najważniejsze są przede wszystkim reklamy. Niestety ale TVN po przejęciu przez ten beznadziejny amerykański koncern medialny - staję się już powoli totalnym bezwartościowym tworem śmieciowym odznaczającym się tym samym już od początku - czyli telewizją Polsat (...) zarazem śmiało można wywnioskować że wiele osób pracujących w TVN bardzo się nie cieszy i jest niezadowolonych - że zostali przejęciu przez coś tak beznadziejnego, nie mającego nic do zaoferowania poza totalnie głupimi amerykańskimi programami - na przykład o gotowaniu lub podróżach - po prostu tragedia dla TVN (...) można też powiedzieć że spotkało ich nieszczęście - będą teraz jeszcze bardziej takim samym tworem śmieciowym jak Polsat, i ten beznadziejny koncern medialny...
odpowiedź