Polsat wyprzedził TVP1, tracą TVP Info i TVP Regionalna

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej telewizji TVN w okresie od 16 do 22 września 2013 roku wzrósł o 0,07 pkt. proc. do 13,23 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w porównaniu do poprzedniego tygodnia zwiększył się o 0,02 proc. i wyniósł 12,11 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium spadła TVP1, której wynik w analizowanym okresie wyniósł 11,81 proc., po spadku o 0,70 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,78 proc.; w górę o 0,02 pkt. proc.).

Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,13 pkt. proc. do 1,26 proc. Tym samym stacja ta w rankingu spadła z miejsca dziesiątego na trzynaste. Oczko niżej uplasowała się TVP Regionalna, której udział w rynku telewizyjnym zmalał o 0,18 pkt. proc. do 1,15 proc. Tydzień wcześniej regionalny kanał TVP był trzynasty.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: Polsat 2 (1,79 proc.; w górę o 0,12 pkt. proc.), Polsat Sport (1,45 proc.; + 0,84 pkt. proc), Puls 2 (1,39 proc.; + 0,18 pkt. proc), TTV (1,05 proc.; + 0,04 pkt. proc), MiniMini+ (0,84 proc.; + 0,03 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,75 proc.; + 0,10 pkt. proc).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera również należała do telewizji TVN, która zyskała tutaj 0,11 pkt. proc. do 15,43 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 12,81 proc. Ostatnia lokata podium należała do TVP2 (spadek udziału o 0,34 pkt. proc. do poziomu 8,90 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,26 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 16.09.2013 - 22.09.2013 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 16.09.2013 - 22.09.2013 - grupa 16-49

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?