Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód

Rozpoczyna się kampania Polskiej Izby Ubezpieczeń informująca o uruchomieniu systemu bezpośredniej likwidacji szkód (BLS). Akcja jest skierowana głównie do młodych kierowców. Przygotowały i realizują ją firmy VML Poland i Havas PR Warsaw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód

Kampania podkreśla, że w ramach bezpośredniej likwidacji szkód poszkodowany w kolizji drogowej może zgłosić szkodę swojemu ubezpieczycielowi, a nie ubezpieczycielowi sprawcy. Skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 25-35 lat zainteresowanych motoryzacją.

- Rynek ubezpieczeń wprowadził jedno z najbardziej proklienckich rozwiązań ostatnich lat. Chcemy, aby jak największa liczba kierowców dowiedziała się na czym polega BLS i dlaczego jest to zmiana na lepsze. BLS jest bardzo prostym rozwiązaniem, które sprowadza się do logicznego działania: jesteś poszkodowanym w stłuczce - dzwoń do swojego ubezpieczyciela - opisuje Jan Grzegorz Prądzyński, prezes Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Głównym elementem akcji jest strona internetowa zglaszamstluczke.pl zawierająca wszystkie kluczowe informacje na temat funkcjonowania systemu BLS oraz listę firm ubezpieczeniowych, które już go stosują. Ponadto od 3 czerwca będą emitowane reklamy w internecie (na Facebooku, YouTubie i stronach z sieci reklamowej Google), a od 8 czerwca w radiu (w Trójce, TOK FM, RMF Classic, Antyradiu i Rock Radiu). Pierwszy etap akcji będzie prowadzony w czerwcu, a drugi od września do października.

Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja VML Poland, a działania PR (w ramach stałej obsługi Polskiej Izby Ubezpieczeń) realizuje agencja Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu