„Polska Jest Najfajniejsza”, czyli wakacyjna akcja Radia ESKA2

Od 30 czerwca na antenie Radia ESKA2 codziennie będzie można wziąć udział w quizie z wiedzy o Polsce. Na uczestników czekać będzie seria pytań o naszym kraju. Nagrodę główną wygrywa w każdym tygodniu słuchacz, który w ciągu 60 sekund udzieli największej liczby poprawnych odpowiedzi.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Polska Jest Najfajniejsza”, czyli wakacyjna akcja Radia ESKA2
fot. materiały prasowe

Do wygrania będą vouchery na pobyty w najbardziej ekskluzywnych, 5-gwiazdkowych hotelach i SPA, zlokalizowanych w najpiękniejszych zakątkach Polski.

– Jesteśmy jedyną stacją radiową grającą wyłącznie polską muzykę. Chcemy pokazać słuchaczom, że Polska daje szerokie możliwości na letni wypoczynek, że jest sporo miejsc idealnych na weekendowy wypad. Konkurs “Polska Jest Najfajniejsza” to połączenie dobrej zabawy z promocją rodzimej turystyki i polskiej muzyki, która towarzyszy naszym słuchaczom każdego dnia. Jestem przekonany, że wyjątkowe miejsca i ekskluzywne obiekty, które proponujemy w tej akcji, zachęcą do słuchania radia i zaangażują do wspólnej zabawy – mówi Mateusz Golis, szef anteny Radia ESKA2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat