„Polska Jest Najfajniejsza”, czyli wakacyjna akcja Radia ESKA2

Od 30 czerwca na antenie Radia ESKA2 codziennie będzie można wziąć udział w quizie z wiedzy o Polsce. Na uczestników czekać będzie seria pytań o naszym kraju. Nagrodę główną wygrywa w każdym tygodniu słuchacz, który w ciągu 60 sekund udzieli największej liczby poprawnych odpowiedzi.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„Polska Jest Najfajniejsza”, czyli wakacyjna akcja Radia ESKA2
fot. materiały prasowe

Do wygrania będą vouchery na pobyty w najbardziej ekskluzywnych, 5-gwiazdkowych hotelach i SPA, zlokalizowanych w najpiękniejszych zakątkach Polski.

– Jesteśmy jedyną stacją radiową grającą wyłącznie polską muzykę. Chcemy pokazać słuchaczom, że Polska daje szerokie możliwości na letni wypoczynek, że jest sporo miejsc idealnych na weekendowy wypad. Konkurs “Polska Jest Najfajniejsza” to połączenie dobrej zabawy z promocją rodzimej turystyki i polskiej muzyki, która towarzyszy naszym słuchaczom każdego dnia. Jestem przekonany, że wyjątkowe miejsca i ekskluzywne obiekty, które proponujemy w tej akcji, zachęcą do słuchania radia i zaangażują do wspólnej zabawy – mówi Mateusz Golis, szef anteny Radia ESKA2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami