Ewa Farna będzie promować w Czechach polskie atrakcje turystyczne, POT szuka agencji

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert w celu przeprowadzenia kampanii reklamowej na rynku czeskim mającej budować wizerunek Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej oraz mającej zachęcać do podróży do Polski po zniesieniu obostrzeń w podróżowaniu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ewa Farna będzie promować w Czechach polskie atrakcje turystyczne, POT szuka agencji

Zaplanowane przez POT działania mają być realizowane jeszcze w grudniu br., dlatego agencje mają zaledwie kilka dni na złożenie ofert. Ostateczny okres realizacji działań jest uzależniony od sytuacji epidemicznej panującej  w Polsce i w Czechach.

Działania reklamowe mają potrwać od 2 do 4 tygodni, przy czym zakładana jest możliwość wstrzymania działań w trakcie trwania kampanii. W takim przypadku  kontynuacja pozostałej części kampanii zostanie ustalona w kolejnym terminie  uzależnionym od sytuacji epidemicznej.

Roboczy tytuł kampanii to "Polska oczami Ewy Farnej". Jej celem jest promocja Polski jako miejsca atrakcyjnego dla turystów z Czech i zainteresowanie polską ofertą turystyczną. Działania reklamowe będą skierowane m.in. do mieszkańców Czech aktywnie wyszukujących podróży do Polski lub konkurencyjnych destynacji  miejskich  w:  Słowacji, na Węgrzech, w Austrii, Niemczech, na Litwie itd.

Celem wybranej agencji będzie przygotowanie  linii kreatywnej kampanii z wykorzystaniem udostępnionego przez POTwizerunku Ewy Farnej oraz następujących miast: Toruń, Bydgoszcz, Poznań, Trójmiasto. Ostateczna koncepcja linii kreatywnej  będzie opracowana przy współpracy z POT. Produkcja materiałów reklamowych będzie leżała po stronie agencji.

Agencja zajmie się również przygotowaniem mediaplanu oraz zakupem mediów do kampanii.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (30 proc.), KPI - kluczowy wskaźnik efektywności (60 proc.) oraz dodatkowe elementy oferty wzbogacające wartość i efektywność kampanii (10 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"