SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Organizacja Turystyczna szuka domu mediowego do kampanii za 27 mln zł

Od września br. do czerwca 2014 potrwa kampania promująca Polskę w Azji. Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg na zakup mediów w ramach tego projektu. Do wygrania jest budżet o wartości 27 mln złotych.

Polska Organizacja Turystyczna szuka domu mediowego do kampanii za 27 mln zł

- Chcemy wybrać jeden podmiot, który dokona rezerwacji i zakupu mediów. Spodziewamy się, że w wyniku przeprowadzonej kampanii reklamowej wzrośnie zainteresowanie destynacją, jaką jest Polska. Mamy już pomysły na kolejne akcje. W następnej kolejności planujemy przeprowadzenie kampanii promujących Polskę na rynkach: ukraińskim, rosyjskim i włoskim - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Szmytke, prezes POT.

Kampania Polski w Azji realizowana będzie w ramach unijnego projektu „Lubię Polskę”. Łączny budżet na realizację wszystkich zadań w ramach tego projektu wynosi 50 mln złotych. POT zamierza skupić się na rynku chińskim, indyjskim i japońskim. Kampania promocyjna ma zostać przeprowadzona z wykorzystaniem nie tylko tradycyjnych kanałów komunikacji - takich, jak prasa, radio i telewizja, ale także poprzez obecność w internecie, mediach społecznościowych, działania wirusowe czy platformy typu e-learning. Działania promocyjne dla tego projektu zostaną przeprowadzone także w Polsce.

Do potencjalnych turystów z Indii i Japonii przekazy będą kierowane za pośrednictwem przedstawicieli branży turystycznej i media. W Indiach jedną z głównych grup docelowych mają być producenci filmów bollywoodzkich. W Chinach działaniami objęci zostaną touroperatorzy, środowiska opiniotwórcze oraz bezpośrednio konsumenci.

- W projekcie azjatyckim szczególnie ważny jest dla nas rynek chiński. Znając specyfikę rynku chińskiego wiemy, że w tym przypadku trzeba przede wszystkim dotrzeć do touroperatorów. Działania skierowane do touroperatorów mają pokazać, że Polska może być tym miejscem, gdzie zaczyna się lub kończy podróż do Europy. Do tej pory organizowaliśmy między innymi workshopy, a więc pomagaliśmy nawiązać współpracę pomiędzy operatorami z jednego i drugiego rynku, co przyniosło konkretny efekt w postaci większej liczby oferty polskiej w chińskich katalogach touroperatorów. Teraz będziemy działać na większą skalę - zapowiada w rozmowie z Wurtualnemedia.pl Rafał Szmytke.

Oferty na zakup mediów w ramach kampanii reklamowej w Azji można składać do 6 czerwca br. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 600 tys. zł.

Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna szuka domu mediowego do kampanii za 27 mln zł

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Trzeba będzie dobrze posmarować.
odpowiedź
User
Jan Nowak
Na grubo. Na zwykłej balanżce w klubie za 150 tys. i złotym Rolexie, raczej się nie skończy.
odpowiedź
User
Grafik Trafik
Niedojrzałość graficzna logotypu POT odzwierciedla niedojrzałość ekspertów zajmujących się promocją Polski. Kto to wybrał? Poziom bazgrolenia jak z późnej podstawówki i to dzieci nieutalentowanych.
odpowiedź
User
Piter
27 dużych baniek na korupcję!
Jest się czym dzielić.
odpowiedź
User
głębokie gardło
Przetarg jest ustawiony przez PSL i tak sformułowano warunki, że może go wygrać tylko 1polska firma. Kilka miesięcy temu dokonano odpowiednich przegrupowań organizacyjnych tak, żeby ludzie Waldiego /Expo w Szanghaju/ mogli położyć na tym łapę!
odpowiedź