Polskie mięso będzie promowane w Kanadzie i Japonii

Związek Polskie Mięso planuje kampanię promującą polskie mięso w Kanadzie i Japonii. Budżet tych działań wyniesie blisko 907 tys. euro.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polskie mięso będzie promowane w Kanadzie i Japonii
fot. Shutterstock.com

Na obecnym etapie szczegóły kampanii nie są znane. Wiadomo jedynie, że kampania dojdzie do skutku, ponieważ jej projekt zaakceptowała Komisja Europejska.

Budżet na te działania wynosi 906,8 tys. euro. Kampania ma trwać trzy lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"