SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio, Time i Agora ze wspólnym pakietem reklamowym Joker

Ruszyła sprzedaż pakietu reklamowego Joker obejmującego rozgłośnie Polskiego Radia, Grupy Radiowej Time i Grupy Radiowej Agory. Oferta jest skierowana do marketerów realizujących kampanie ogólnopolskie.

Ofertę Joker tworzą trzy stacje Polskiego Radia: Jedynka, Trójka i Czwórka (wchodzące w skład pakietu Trójwymiar PR), należące do Grupy Radiowej Time sieci Eska, Eska Rock, Wawa, osiem stacji  Radia Plus i Radio Vox FM (tworzące razem pakiet Total Time) oraz należące do Agory rozgłośnie Złote Przeboje, Tok FM, Roxy FM i Blue FM (tworzące wspólnie pakiet Agora Sieć).

Poszczególne kampanie są wykupywane jednocześnie we wszystkich tych rozgłośniach, dlatego oferta jest skierowana do marketerów realizujących akcje o zasięgu ogólnopolskim. Sprzedażą pakietu zajmują się biura reklamy Polskiego Radia i Time’u oraz należące do Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe.

Przedstawiciele nadawców podkreślają, że Joker zapewnia dotarcie do prawie 11,4 mln odbiorców codziennie od poniedziałku do piątku, podczas gdy stacji z konkurencyjnego pakietu RMF 3D słucha wtedy 10,3 mln osób (według danych Radio Track z fali sierpień-październik br.). Natomiast zasięg dzienny w dni powszednie rozgłośni tworzących Jokera wynosi 37,4 proc., a stacji z RMF 3D - 33,9 proc.

- Pakiet Joker powstał jako odpowiedz na potrzeby klientów, które sondowaliśmy od dłuższego czasu. Wg zebranych opinii reklamodawcy oczekują produktu trzech grup radiowych, za pomocą którego będą mogli zrealizować całą lub znaczną część kampanii radiowej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Juszczyk, szef działu strategii i planowania w Agencja Reklamy Polskiego Radia. - Joker ma relatywnie wyrównany udział poszczególnych grup wiekowych w swojej strukturze, dzięki czemu w wielu grupach docelowych jest najsilniejszym produktem radiowym. Jest zatem masowym produktem skierowanym do wszystkich klientów i branż - dodaje Juszczyk.

Od sierpnia do października br. udział Jedynki w rynku radiowym wyniósł 11,1 proc., Trójki - 7,2 proc., Eski Rock - 1,5 proc., Tok FM - 1 proc., , a Czwórki - 0,5 proc. (zobacz pełne wyniki Radia Track). Natomiast sieć Eska zanotowała 7,1 proc. udziału, Radio Plus - 4,8 proc., Radio Wawa - 0,9 proc., a Radio Roxy - 0,3 proc. (zobacz szczegółowe wyniki).

Według szacunków Starlinka w I półroczu br. wydatki na reklamę radiową wyniosły 262,1 mln zł, o 7,1 proc. mniej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio, Time i Agora ze wspólnym pakietem reklamowym Joker

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dociekliwa
A co z weekendami? Nie można od tak sobie wybrać tylko dni powszednich, bez uzasadnienia. Zwłaszcza, że większość kampanii obejmuje jednak cały tydzień. Dane chyba zostały potraktowane wybiórczo ;)
odpowiedź
User
Jarek
Trzeba być takim debilnym kretynem jak prezes Polskiego Radia żeby współpracować z prywatnymi stacjami radiowymi zamiast mającymi taki sam zasięg lokalnymi stacjami radiowymi publicznego radia. No ale trzeba ratować stacje radiowe Agory
odpowiedź