SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie sieci e-reklamowe: ARBO nadal przed Google

W styczniu br. ARBOinteractive nadal miało największy zasięg wśród internetowych sieci reklamowych obecnych na polskim rynku. Na kolejnych miejscach znalazły się Google, ARBOnetwork i IDMnet.

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius pokazują, że w styczniu br. serwisy skupione w sieci ARBOinteractive miały w polskim internecie zasięg wynoszący ponad 92 proc. Tym samym trzeci miesiąc z rzędu stanowiły największa w Polsce internetową sieć reklamową – po raz pierwszy wyprzedziły Google w listopadzie ub.r. (więcej na ten temat).

Megapanel za styczeń 2011: Facebook zyskał 300 tys. real users, Gazeta.pl przed Allegro.pl

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2011 roku

W czołówce zestawienia w porównaniu do listopada ub.r. największy wzrost zasięgu zanotował IDMnet, zyskując prawie 500 tys. użytkowników i przekraczając poziom 16 mln RU. W styczniu br. ponad 16 mln real users miały cztery sieci reklamowe.


Dołącz do dyskusji: Polskie sieci e-reklamowe: ARBO nadal przed Google

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zaintrygowany
czym się różni zasięg ARBOinteractive od ARBOnetwork? tzn. co/jakie witryny czynią go większym?
odpowiedź
User
mimi
ARBOinteractive to właściwie nie jest sieć tylko brand używany jako marka spinająca różne sieci czyli ARBOnetwork i Bizona tak więc jak się doda do 650 witryn 70 to wiadomo że zasięg jest większy. To jest tylko propagandowe działanie aby pokazać że ma się większego niż Google bo to ładnie wygląda. Niestety nie ma ani jednego klienta który zleca kampanię do sieci ARBOinteractive bo nie ma takiej sieci więc jest to nadużycie.
odpowiedź
User
HK
A co to jest sieć ARBOinteractive, jak zlecić kampanię w całej tej sieci? :)
odpowiedź