SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 100 tys. zł za reklamę przy meczach Polaków, "M jak miłość" i pogodzie w TVP1

Sporo ponad 100 tys. zł trzeba zapłacić za spot reklamowy emitowany w listopadzie przy piłkarskich meczach Polaków, serialu "M jak miłość" i prognozie pogody w Telewizji Polskiej.

fot. MTL Maxfilm Article

Biuro Reklamy TVP opublikowało ofertę reklamową na listopad. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy, które pojawią się w blokach reklamowych przy transmisjach meczów z udziałem polskiej reprezentacji piłkarskiej.

169,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek) kosztuje reklama przy transmitowanym w TVP1 meczu Polska-Włochy w Lidze Narodów (15 listopada), 163,3 tys. zł kosztuje spot przy spotkaniu Polska - Holandia (Liga Narodów, 18 listopada) i 133,5 tys. zł za spot przy meczu towarzyskim Polska - Ukraina (11 listopada).

TVP 1 pokaże też w listopadzie dwa mecze Ligi Mistrzów -  4 i 25 listopada. Reklama przy nich kosztuje 74,1 tys. zł. Poza nimi Jedynka będzie pokazywać również konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich (m.in. 20 listopada) - tu spot wyceniono na 60 tys. zł.

Wysoko, bo na 104,5 tys. zł wyceniono reklamę przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody po "Wiadomościach". W dni powszednie maksymalna stawka nie przekracza kwoty 72,5 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy serwisie sportowym zapłacą 46,8 tys. zł za emisję w niedzielny wieczór i 41,9 tys. zł w dni powszednie, a przy "Wiadomościach" - 75,8 tys. zł w dni robocze ( w niedziele nie ma bloku reklamowego bezpośrednio przy "Wiadomościach").

Najdroższą reklamowo pozycją serialową w TVP1 jest niedzielna produkcja "Ludzie i bogowie" - reklama kosztuje tu 99,4 tys. zł. Za spot przy "Leśniczówce" trzeba zapłacić 39,9 tys. zł, a przy "Komisarzu Alexie" - 42,8 tys. zł.

Cena reklamy przy programie "Rolnik szuka żony" wynosi 89,2 tys. zł, a przy "Sprawie dla reportera" - 37,8 tys. zł.

W TVP2 najwięcej kosztuje reklama przy "M jak miłość" - 120 tys. zł. Spot przy "Barwach szczęścia" wyceniono na 74,2 tys. zł. przy "O mnie się nie martw" - na 81,6 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" -  na 77,4 tys. zł, a przy "Na sygnale" - na 66,4 tys. zł.

Za spot przy show "The Voice of Poland" trzeba z kolei zapłacić 52,4 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ponad 100 tys. zł za reklamę przy meczach Polaków, "M jak miłość" i pogodzie w TVP1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl