Ponad 3 mld ludzi na świecie ogląda cyfrowe wideo

Do końca tego roku 3,26 mld ludzi na całym świecie będzie oglądało cyfrowe wideo. Oznacza to, że raz w miesiącu w streamingu lub pobrane wideo ogląda ponad 40 proc. światowej populacji –-wynika z analiz firmy badawczej eMarketer

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Według prognoz firmy eMarketer do końca roku liczba oglądających cyfrowe wideo wzrośnie o 160 mln (o 5 proc.), do 3,26 mld, potem jednak ten wzrost wyhamuje: w 2022 roku liczba zwiększy się o 90 mln (o 3,6 proc.), a rok później – o 110 mln (o 3,1 proc.). Do końca 2023 roku liczba widzów cyfrowego wideo ma wynieść 3,48 mld.

grafika

Wzrośnie także liczba subskrybentów serwisów wideo OTT, która w 2024 roku osiągnie poziom 2 mld. 73 proc. z nich ogląda treści na ekranie telewizora, 11 proc. na komórkach, 10 proc. na laptopach, a 5 proc. - na tabletach (dane z drugiego kwartału br.).

grafika

Według prognoz eMarketera, w 2025 roku liczba widzów cyfrowego wideo ma wynieść 3,64 mld, a widzów usług OTT - 2,15 mld.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/za-piec-lat-w-stanach-zjednoczonych-platformy-svod-beda-mialy-450-mln-subskrybentow,7170126934742657a ##

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych