Ponad 3 mld ludzi na świecie ogląda cyfrowe wideo

Do końca tego roku 3,26 mld ludzi na całym świecie będzie oglądało cyfrowe wideo. Oznacza to, że raz w miesiącu w streamingu lub pobrane wideo ogląda ponad 40 proc. światowej populacji –-wynika z analiz firmy badawczej eMarketer

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Według prognoz firmy eMarketer do końca roku liczba oglądających cyfrowe wideo wzrośnie o 160 mln (o 5 proc.), do 3,26 mld, potem jednak ten wzrost wyhamuje: w 2022 roku liczba zwiększy się o 90 mln (o 3,6 proc.), a rok później – o 110 mln (o 3,1 proc.). Do końca 2023 roku liczba widzów cyfrowego wideo ma wynieść 3,48 mld.

grafika

Wzrośnie także liczba subskrybentów serwisów wideo OTT, która w 2024 roku osiągnie poziom 2 mld. 73 proc. z nich ogląda treści na ekranie telewizora, 11 proc. na komórkach, 10 proc. na laptopach, a 5 proc. - na tabletach (dane z drugiego kwartału br.).

grafika

Według prognoz eMarketera, w 2025 roku liczba widzów cyfrowego wideo ma wynieść 3,64 mld, a widzów usług OTT - 2,15 mld.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/za-piec-lat-w-stanach-zjednoczonych-platformy-svod-beda-mialy-450-mln-subskrybentow,7170126934742657a ##

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat