Poradniki ze wzrostami w 2010 roku, “Przyjaciółka” liderem

W 2010 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały wzrosty sprzedaży w porównaniu do roku poprzedniego. Najwięcej zyskała “Pani Domu”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2010 roku wyniosło 497 787 egz. i było o 4,5 proc. wyższe niż w 2009 roku. “Przyjaciółka” w dwutygodnik z tygodnika przekształcona została w lutym 2009 roku.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 468 726 egz. po wzroście o 9,6 proc. Tytuł ten dwutygodnikiem został w czerwcu 2009 roku, wcześniej ukazywał się jako tygodnik.

Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w ub.r. wyniosło 318 513 egz. i było 37,3 proc. wyższe niż w 2009 roku. Tytuł ten zanotował tym samym największy wzrost w rankingu. “Pani Domu” dwutygodnikiem stała się od lipca ub.r., ale od czerwca 2009 roku do lutego 2010 roku jako tygodnik ukazywała się w postaci wydań łączonych.

W samym grudniu ub.r. liderem sprzedaży była “Tina”, której średnie rozpowszechnianie płatne razem poszło do góry o 10,4 proc. Na drugim miejscu znalazła się “Przyjaciółka”, która zanotowała spadek o 2 proc. do 489 599 egz. Trzecia była “Pani Domu” (328 076 egz., wzrost o 40 proc. - największy w zestawieniu). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"