Codzienne rytuały porannych posiłków w reklamie Śniadaniowej (wideo)

We wtorek rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, w której ZT Bielmar promuje markę margaryny Śniadaniowa. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W reklamie pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa” marka nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Ma ona przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawa całego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane - zapewni energię na cały dzień.

Działania reklamowe zostały zaplanowane od 7 do 31 marca. We wtorek ruszyła emisja spotów reklamowych w TVP, TVN oraz Polsacie. Wsparte będą one reklamą w prasie handlowej (m.in. Poradniku Handlowca i Wiadomościach Handlowych). Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) oraz na sniadaniowa.com.pl.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, która zajmuje się obsługą marki Śniadaniowa od jesieni ub.r. Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

Poprzednio marka Śniadaniowa była wspierana kampanią, która ruszyła na początku września ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję