SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Posiadaczy plazmy i LCD w badaniach oglądalności

Firma AGB Nielsen Media Research włączyła do swojego panelu gospodarstwa domowe posiadające telewizory plazmowe i LCD.

Powodem do korekty panelu były wyniki badań założycielskich dotyczących rynku telewizyjnego w Polsce, które na zlecenie AGB Nielsen Media Research są przeprowadzane co roku. Zeszłoroczne badania wykazały bowiem, że udział gospodarstw domowych posiadających przynajmniej jeden telewizor LCD lub plazmowy kształtuje się na poziomie 3,9 proc. wszystkich gospodarstw z odbiornikiem telewizyjnym. W 2005 roku wskaźnik ten wynosił 2,2 proc.

Instalacja nowych telemetrów, które umożliwiają pomiar programów oglądanych na telewizorach plazmowych i ciekłokrystalicznych rozpoczęła się w marcu. Do połowy maja udało się zainstalować takie mierniki w 15 gospodarstwach domowych. W planach na ten rok jest włączenie do panela przynajmniej 45 takich gospodarstw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Posiadaczy plazmy i LCD w badaniach oglądalności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl