„Szef i reszta” w reklamach aplikacji mobilnej Pracuj.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa aplikacji mobilnej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Jest oparta na serii spotów „Szef i reszta” pokazujących ekscentrycznego dyrektora i jego podopiecznych. Reklamy do kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Szef i reszta” w reklamach aplikacji mobilnej Pracuj.pl (wideo)

Spoty z serii „Szef i reszta” pokazują zabawne, absurdalne sytuacje z udziałem dyrektora i jego podopiecznych. Ma to w przewrotny sposób prowokować widzów, żeby zastanowili się nad rozpoczęciem poszukiwań lepszej pracy. Reklamy podkreślają, że można w tym celu skorzystać z aplikacji mobilnej serwisu Pracuj.pl.

W ramach akcji emitowane będzie kilkanaście spotów. Kampania ruszyła 22 marca i potrwa do początku maja, jest prowadzona w serwisach społecznościowych.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dział marketingu online Pracuj.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych