Premiera Windows 7 wsparta kampanią

22 października na całym świecie ruszyła sprzedaż Windowsa 7.Premierę najnowszego systemu operacyjnego Microsoftu wspieraglobalna kampania marketingowa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje telewizję, nośniki outdoor i mediacyfrowe.Telewizyjna odsłona, przygotowana przez agencję Crispin Porter& Bogusky, składa się ze spotów z udziałem różnych użytkownikówtestujących oprogramowanie.

Każdy z nich tłumaczy korzyści, jakie przynosi mu korzystanie zsystemu, a na końcu stwierdza: ""I'm a PC and Windows 7 was myidea".

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych