SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PrestaShop klientem Sarota PR

Marka platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych PrestaShop rozpoczęła współpracę z agencją Sarota PR. 

Sarota PR prowadzi dla PrestaShop działania z zakresu media relations oraz content marketingu.

Za pierwszy obszar odpowiada Natalia Cygan (public relations specialist). Obsługę content marketingową zapewnia zespół koordynowany przez Jakuba Misiurę (digital marketing specialist).

Umowa obowiązuje do końca 2020 roku z opcją przedłużenia. Klient trafił do agencji drogą rekomendacji.

Sarota PR jest pierwszą agencją public relations, z którą PrestaShop współpracuje na polskim rynku.

Dołącz do dyskusji: PrestaShop klientem Sarota PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl