Sarota PR prowadzi dla PrestaShop działania z zakresu media relations oraz content marketingu.
Za pierwszy obszar odpowiada Natalia Cygan (public relations specialist). Obsługę content marketingową zapewnia zespół koordynowany przez Jakuba Misiurę (digital marketing specialist).
Umowa obowiązuje do końca 2020 roku z opcją przedłużenia. Klient trafił do agencji drogą rekomendacji.
Sarota PR jest pierwszą agencją public relations, z którą PrestaShop współpracuje na polskim rynku.
Jak sam o sobie pisze: "Mikołaj „Jaok” Janusz prezenter radiowy i telewizyjny, reporter, copywrighter. Gra na gitarze, ale słabo. Śpiewa chętnie, ale jeszcze gorzej." A jakim jest prowadzącym? Kiepskim.
Totalne dno nowa audycja poranna w antyradiu. Ktoś słuchał może?
Boże święty taki przykład pierwszy z brzegu podałem, bo większość tego słucha. Mnie wiadomości w AR pasują, a jak chcę być ,,mądrzejszy" to załączam internet.