188 tys. widzów „Prince Charming” w TTV

Nowy program „Prince Charming” na antenie TTV oglądało średnio 188 tys. widzów. Stacja w paśmie nadawania cyklu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 3,37 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

„Prince Charming” to projekt Player Oryginal. którego premiera w serwisie odbyła się we wtorek, 12 października 2021 roku. Tego dnia udostępnione zostały dwa pierwsze odcinki. Seria łącznie składa się z 21 odcinków, które kolejno dodawane były w każdy wtorek i czwartek (po jednym odcinku). Przez pierwsze kilka dni produkcja wygenerowała w serwisie setki tysięcy odtworzeń.

Według pierwotnych założeń program miał być dystrybuowany wyłącznie w Playerze. TVN Grupa Discovery była zadowolona z odbioru „Prince Charming” po kilku dniach obecności w serwisie VOD. W związku z tym w trybie nagłym program zostanie wprowadzony do emisji telewizyjnej. Show od 2 listopada do 14 grudnia nadawała stacja TTV. Program emitowany był od wtorku do czwartku o godz. 22.30.

Gejowski program śledziło 188 tys. widzów

Średnia widownia premierowych odcinków „Prince Charming” w TTV wyniosła 188 tys. osób, co przełożyło się na 2,26 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 3,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,79 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rzeczy-ktorych-nie-nauczyl-mnie-ojciec-ttv-ogladalnosc-prowadzacy,7170069885900417a ##

Największą widownię program „Prince Charming” w TTV miał 11 listopada. Tego dnia śledziło go 295 tys. osób.

grafika

Stacja TTV w czasie emisji nowej produkcji przegrała walkę o widza z TV4 (4,45 proc.), TV Puls (3,58 proc.) i TVN7 (3,51 proc.). Również w grupach 16-49 i 16-59 kanał wypadł najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów.

grafika

Wpływy z reklam wokół emisji premierowych odcinków cyklu w TTV wyniosły 3,37 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Program „Prince Charming” miał porównywalne rynkowe udziały względem średnich długookresowych wyniki TTV. Dla porównania, w 2020 roku udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 2,16 proc., a w grupie 16-49 było to 3,39 proc.

Wygrał Oliwer Kubiak

Uczestnikami programu są mężczyźni o orientacji homoseksualnej, którzy zabiegają o względy jednego kawalera - tzw. „księcia”. Wszyscy mieszkają razem w odciętej od świata zewnętrznego wilii, a zadaniem „księcia” jest przeprowadzanie licznych spotkań z uczestnikami - zarówno spotkań grupowych, jak i indywidualnych randek z każdym uczestnikiem.

„Książę” stopniowo eliminuje z programu kolejnych uczestników, którzy nie przypadną mu do gustu. W finale randkowego show musi zdecydować, z którym mężczyzną chce stworzyć dłuższą relację partnerską.

W pierwszej polskiej edycji show „księciem” był Jacek Jelonek. W finale programu podjął decyzję, że chce się związać z Oliwerem Kubiakiem.

Program kręcono w czerwcu w Hiszpanii

Polską wersją formatu „Finding Prince Charming” na zlecenie Player.pl wyprodukowała firma Jake Vision. Zdjęcia do programu rozpoczęły się na początku czerwca, realizowane były przez kilka tygodni. Prace odbywały się na południu Hiszpanii. Według wstępnych założeń program miał być nagrywany w Meksyku.

Gospodynią show została podróżnicza blogerka Agnieszka „Aggie” Lal.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/prince-charming-gejowski-program-player-pl-kiedy-premiera-opinie,7170103734851713a ##

Poszukiwania zarówno uczestników projektu, jak i „księcia” odbywały się na początku tego roku. Rekrutacja odbywała się głównie na Instagramie. - Osoba z produkcji pisała do pewnych siebie, dobrze wyglądających, wyoutowanych gejów - czytamy w serwisie Pudelek.pl.

Następnie na stronie internetowej producenta (Jake Vision) uruchomiony został również również formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu do projektu mogli zgłaszać się chętni homoseksualni mężczyźni.

„Finding Prince Charming” to spin-off popularnego formatu „The Bachelor”, w którym kobiety walczą o względy jednego mężczyzny. Polską odsłonę tego cyklu w 2003 roku zrealizował TVN, program nadawany był pod tytułem „Kawaler do wzięcia”. Show był nagrywany w RPA, prowadzącym był Krzysztof Banaszyk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa