Problem z mobilnym spamem

Spora część użytkowników telefonów komórkowych z wielkiej Brytaniipadła ofiarą mobilnego spamu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z marcowego badania przeprowadzonego przez agencję YouGov ifirmę Cloudmark, wynika, że 2/3 brytyjskich użytkowników komórekotrzymało na swój telefon niechcianą wiadomość - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer. Wśród respondentów w grupiewiekowej od 18 do 24 lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł75 procent.

Badani winą obarczają tutaj przede wszystkim dostawców usług. 28procent respondentów stwierdziło, ze otrzymało spam od swojegooperatora komórkowego, a z tego powodu nad zmianą swojego dostawcyusług komórkowych zastanowiłoby się 44 procent badanych.

Zdaniem Neila Cooka z Cloudmark, mobilny spam to co prawda nieta sama liga co tradycyjny spam w wiadomościach e-mail, ale jakpokazuje to badanie, tolerancja użytkowników dla niechcianych i niezamawianych wiadomości mobilnych jest tak naprawdę żadna. "Oznaczato, ze operatorzy komórkowi nie mogą sobie tutaj pozwolić naprzyjęcie strategii polegającej na tym, że poczekamy i zobaczymy cosię stanie" - dodał Cook.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"