SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent gry „Blair Witch” z rosnącymi wpływami. 3,12 mln zł zysku w trzecim kwartale

Bloober Team, polska firma produkująca gry komputerowe w III kwartale 2019 roku zanotowała wzrost przychodów o 60 procent, zaś zysk netto spółki osiągnął poziom 3,12 mln złotych. Motorem wzrostów jest wydana w sierpniu gra „Blair Witch”, która okazała się rynkowym sukcesem.

Article

Bloober Team to pochodzący z Krakowa niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w tworzeniu tytułów z gatunku „hidden horror”. Obecnie firma zatrudnia blisko 100 pracowników i współpracowników.

Teraz Bloober Team poinformował, że w III kwartale br. zwiększył swoje przychody ze sprzedaży gier o 60 proc. W tym samym okresie zysk netto osiągnął poziom 3,12 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o ponad 50 proc.

Polski deweloper nie ukrywa, że za jego rosnące wyniki odpowiada w głównej mierze gra „Blair Witch”, która miała swoją premierę w końcu sierpnia br. i okazała się dużym rynkowym sukcesem.

– Oczywiście to efekt wpływów ze sprzedaży „Blair Witch”. Chcę jednak podkreślić, że w wynikach minionego kwartału widać tylko znikomą część z nich, a nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa jeśli chodzi o promocję gry i potencjał sprzedażowy w 2019 r. O szczegółach poinformujemy wkrótce.- zapowiada w komunikacie Piotr Babieno, prezes Bloober Team zaznaczając, że firma ma już propozycje tworzenia kolejnych tytułów i jest w trakcie analizy tych ofert.

Narastająco zysk netto grupy Bloober Team sięgnął już ponad 4,27 mln zł (przy 11,7 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów), według firmy szykuje się zatem rekordowy dla niej rok.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Producent gry „Blair Witch” z rosnącymi wpływami. 3,12 mln zł zysku w trzecim kwartale

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl