SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent prezerwatyw Lifestyles z nietypową akcją edukacyjną

Zajrzyj do internetu i zacznij czytać o chorobach wenerycznych, a w tym samym czasie ceny naszych produktów spadną - tak w skrócie prezentuje się założenie nowej akcji edukacyjnej australijskiego producenta prezerwatyw Lifestyles. 

Australijska marka prezerwatyw Lifestyles  postawiła na niecodzienny sposób edukacji na temat chorób przenoszonych drogą płciową. Producent przygotował internetową platformę edukacyjną Publicly Traded, na której znajduje się kompendium wiedzy o chorobach wenerycznych.

Kiedy w Google rośnie liczba zapytań o choroby weneryczne, wtedy na Publicly Traded proporcjonalnie rośnie wskaźnik STI, (skrót od sexually transmitted infections, choroby przenoszone drogą płciową). Wraz ze wzrostem wskaźnika STI na stronie, Lifestyles obniża ceny swoich produktów w sklepie internetowym.

Aktywację przygotowała agencja FCB / SIX New York.

Dołącz do dyskusji: Producent prezerwatyw Lifestyles z nietypową akcją edukacyjną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
No nie
Im gorzej z publicznym zdrowiem, tym taniej kupisz nasze produkty. Graj na bessę w zdrowiu publicznym:D
odpowiedź
User
sonia
Wiele osób mam wrażenie że nie zdaje sobie sprawy jak współżycie bez zabezpieczenia jest groźne. Mnie raz się tylko zdarzyło no i wystarczyło żebym złapała wirusa hpv. Na szczęście cytologia robię regularnie, także szybko został on wykryty. A dalej to już miałam zalecona kuracje żelem papilocare.



odpowiedź