Program Tomasza Lisa ogląda 2 mln widzów. Hitem „Kamil Durczok”

W wiosennej ramówce program „Tomasz Lis na żywo” gromadzi przed telewizorami prawie 2 mln osób. TVP2 w czasie emisji talk-show jest liderem w rynku. Największą widownią miało wydanie z 2 marca br., gdy dyskutowano o mobbingu.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” w okresie od 2 do 30 marca br. wyniosła 1,96 mln osób. Przełożyło się to na 15,51 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Talk-show oglądać można w poniedziałki o godz. 21.50.

Największą widownię w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 2 marca br., które oglądało 2,19 mln widzów. W tym odcinku gośćmi Tomasza Lisa byli: Ewa Wanat, prof. Magdalena Środa, Marcin Dzierżanowski, Jacek Żakowski oraz prof. Tomasz Nałęcz i Jacek Kurski. Rozmawiano m.in. o mobingu i molestowaniu w TVN po artykule we „Wprost” o Kamilu Durczoku.

Topowe odcinki programu „Tomasz Lis na żywo”

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa jest liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie wiceliderem jest Polsat z wynikiem na poziomie 14,50 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci jest TVN (13,89 proc.; „You Can Dance - Po prostu tańcz!” i „Żony Hollywood”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP1 (4,93 proc.; gł. filmy dokumentalne).##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-nowym-liderem-w-obu-grupach-wiekowych-mecz-irlandia-polska-w-czolowce-hitow-tygodnia ##Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest dopiero trzecia. Wyprzedzają ją Polsat i TVN.

Widownia programu na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny