SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” na czele w grupie komercyjnej

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych od początku br. notuje „Pytanie na śniadanie”, które awansowało na pozycję lidera. „Dzień dobry TVN” utrzymało się na prowadzeniu w grupie komercyjnej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. TVP Article

W okresie od 1 stycznia do 12 lutego 2019 roku średnia oglądalność magazynu „Pytania na śniadanie” (emisja w TVP2 codziennie o godz. 7.55) wyniosła 539 tys. osób przy 10,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia. Program miał o 43 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Magazyn ten na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.

Na drugie miejsce spadło konkurencyjne „Dzień dobry TVN” (emisja codziennie o godz. 8.00 w TVN), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 529 tys. osób, co przełożyło się na 10,07 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 567 tys. widzów przy udziale wynoszącym 10,72 proc. Oznacza to spadek wynoszący 38 tys. oglądających.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W bieżącym roku jego widownia wynosi 337 tys. osób, a jego udział - 12,40 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program ten względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 46 tys. widzów (najwięcej w zestawieniu). „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w okresie od 1 stycznia do 12 lutego br. miał 243 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 34 tys. oglądających).

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (największy w zestawieniu wzrost - o 23 tys. do 197 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 21 tys. do 126 tys.).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Najchętniej oglądany odcinek „Pytania na śniadanie” pokazano 5 stycznia (śledziło go 748 tys. widzów), „Dzień dobry TVN” - 3 lutego (903 tys.), a „Nowy dzień z Polsat News” - 4 lutego (477 tys.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych. „Dzień dobry TVN” na czele w grupie komercyjnej

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jabłko z gruszką
PnŚ leci praktycznie w tym samym paśmie co DDTVN. Trudno z tym jednak porównywać Polsat który nadaje zdecydowanie wcześniej.
Zmiana w Polsacie to m.in. wydłużenie emisji o godzinę
25 7
odpowiedź
User
seba
aż się prosi by zrobić PNŚ Kawa na TVP1 od 5:30-7:55 pokazująm trochę co się stanie dziś z tym co ciekawego było wczoraj przerywane teelekspresem (bez prowadzącego)
17 8
odpowiedź
User
mm
Brawo Pytanie na śniadanie. Program jest coraz lepszy, prowadzący z zasady przygotowani, w większości wiedzą o czym mówią. W Dzień dobry tylko się lansują, typowi celebryci
51 13
odpowiedź
User
23
Brawo PNŚ
37 11
odpowiedź
User
Marlena
WOW!!! GRATKI!!!!
18 9
odpowiedź