SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

120 tys. zł z Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych

Dzięki emisji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.

fot. Shutterstock.com Article

Charytatywny Blok Reklamowy wyemitowany został na antenach pięciu na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych zrzeszonych w projekcie „I love radio”, w tym samym czasie, we wtorek 11 kwietnia br., pomiędzy godz. 8.00 a 8.30. Akcja objęła łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne.

Firmy, które wykupiły reklamę w specjalnym bloku reklamowym to: 50style.pl, Media Expert, Motgum, Tesco, T-mobile oraz Toyota.

Całkowity dochód z wyemitowanych reklam przekazany zostanie dla Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych.

Blok Charytatywny był jednym z elementów obchodów Dnia Radia, które wspólnie zorganizowały rozgłośnie radiowe uczestniczące w projekcie „I love radio”. Do obchodów włączyły się także lokalne stacje radiowe z całej Polski. Przez cały dzień, można było usłyszeć specjalne wydania audycji poświęconych radiu, konkursy, zabawy, sondy uliczne czy podejrzeć radio od kuchni.

„I love radio” to wspólna akcja pięciu największych na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych (tj. Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia), której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Kampania jest częścią długofalowego projektu obejmującego działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów - zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych. Z kolei przekazy adresowane do słuchaczy mają podkreślać inne zalety radia m.in. jego ważną rolę w społeczeństwie.

W zeszły wtorek wystartowała również strona internetowa projektu „I love radio”. Na stronie Iloveradio.pl znajdują się informacje, artykuły eksperckie, materiały wideo, a także dane słuchalności radia w Polsce. W serwisie znaleźć można również relacje wideo z wydarzeń antenowych, które miały miejsce 11 kwietnia.

Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Polskie Radio w Warszawie zaczęło nadawanie 1 lutego 1925 roku.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada 2016 roku do lutego 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 120 tys. zł z Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pater
Kwota nie robi wielkiego wrażenia, ale każdy gest jest ważny, każda pomoc.
11 8
odpowiedź
User
zygmunt
Żenada 24 tys. od stacji radiowej
8 8
odpowiedź
User
kam
Żenada 24 tys. od stacji radiowej
Chyba 713zł od staji radiowej. A od reklamodawcy 27tys.
8 8
odpowiedź
User
zlak
dobrze ze media expert bierze udział w tego typu akcjach, to polska firma więc jak najbardziej wypada od czasu do czasu podzielić się z potrzebującymi zwłaszcza tymi najmłodszymi.
9 8
odpowiedź
User
romek
dobrze ze media expert bierze udział w tego typu akcjach, to polska firma więc jak najbardziej wypada od czasu do czasu podzielić się z potrzebującymi zwłaszcza tymi najmłodszymi.
Też mi się podoba taki gest. Widać, że nie wszystkie firmy chcą tylko się bogacić
8 8
odpowiedź