SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Projekty „Gazety Wyborczej” i Grzegorz Piechota z nagrodami INMA Global Media Awards 2016

Jury konkursu INMA Global Media Awards 2016 doceniło dwa projekty przygotowane przez zespół Agory - projekt „Objazdowe Muzeum Historii Polski” i akcję społeczną „Pracownia miast”. Nagrodę Silver Shovel Award - za całokształt pracy i działalność na rzecz stowarzyszenia INMA - otrzymał natomiast Grzegorz Piechota ("Gazeta Wyborcza").

Projekt specjalny „Objazdowe Muzeum Historii Polski” zajął I miejsce w kategorii „Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści prasowych”, a akcja „Pracownia miast” zdobyła 2. nagrodę w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”.

Celem „Objazdowego Muzeum Historii Polski” było przedstawienie najważniejszych historycznych miejsc w Polsce i zachęcenie czytelników do ich odwiedzenia.

W ramach „Pracowni miast” samorządowcy i mieszkańcy miast otrzymują praktyczne wskazówki, co zrobić, żeby ich miasta stały się miejscem lepszym do życia.

Grzegorz Piechota otrzymał natomiast Silver Shovel Award - nagrodę za całokształt twórczości i za działalność na rzecz stowarzyszenia INMA. W tej organizacji Piechota działa od 2012 roku. Na początku był dyrektorem jej europejskiego oddziału oraz zasiadał w europejskiej radzie stowarzyszenia. Obecnie jest członkiem globalnej rady stowarzyszenia. W kwietniu INMA wydało jego raport "Evaluating Distributed Content in the News Media Ecosystem" poświęcony dystrybucji treści w mediach. Z "Gazetą Wyborczą" jest związany od 1996 roku (obecnie na stypendium na Harvard University).

Do tegorocznej edycji INMA Global Media Awards napłynęło 699 zgłoszeń od 264 marek mediowych z 40 krajów. Projekty „Gazety Wyborczej” były jedynymi zgłoszeniami z Polski w gronie finalistów tegorocznej edycji konkursu.

Wyniki INMA Global Media Awards 2016 zostały ogłoszone 24 maja br. w Londynie podczas 86. Annual INMA World Congress. Konkurs, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie.

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 150 640 egz.

Dołącz do dyskusji: Projekty „Gazety Wyborczej” i Grzegorz Piechota z nagrodami INMA Global Media Awards 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl