SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Przestrzeń przygotowała reklamy laptopów Acer, Asus, Dell i HP

Pod hasłem „Kup laptopa, jakiego jeszcze nie miałeś” ruszyła kampania komputerów osobistych z z systemem Windows 10 i procesorami Intel Core marek Acer, Asus, Dell i HP. Za akcję odpowiada agencja Przestrzeń.

Article

Celem kampanii jest pokazanie przewagi nowych laptopów nad urządzeniami starszej generacji, których użytkowanie staje się dla konsumenta coraz bardziej uciążliwe w obliczu szybko rozwijającej się technologii.

Kampania pod hasłem „Kup laptopa, jakiego jeszcze nie miałeś” realizowana jest w kanałach digital (VOD, display, richmedia), w social mediach (YouTube, Facebook, Instagram) oraz w radio. Dla każdego z promowanych laptopów powstał dedykowany landing page. W ramach kampanii planowane są również działania z influencerami.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Strategię kampanii opracował Paweł Jasiński, autorami konceptu kreatywnego są Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski, a projekt prowadził zespół client service w składzie Mateusz Ciećwierski i Ewelina Skwarko. Spoty wideo wyreżyserował Marek Cichy, a wyprodukował dom produkcyjny F4 Group. Media zaplanowały i zakupiły domy mediowe Spark Foundry i Dentsu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Przestrzeń przygotowała reklamy laptopów Acer, Asus, Dell i HP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl