SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Prosto w Szczenę” w Canal+. Wiśniowski: Foot Truck produkuje także dla podmiotów zewnętrznych

W piątek Canal+ Sport pokazał pierwszy odcinek trzeciej serii programu piłkarskiego „Prosto w Szczenę”, który Łukasz Wiśniowski, współtwórca kanału youtube’owego Foot Truck od pół roku współpracujący z Canal+ Sport, razem z bramkarzem Wojciechem Szczęsnym. Wiśniowski wyjaśnił na Twitterze, dlaczego program nie jest już dostępny na Foot Trucku.

Pierwszy odcinek trzeciego sezonu „Prosto w Szczenę” w Canal+ Sport w piątek o godz. 17:00, Łukasz Wiśniowski i Wojciech Szczęsny rozmawiają w nim z piłkarzem Juventusu Westonem McKenniem.

Łukasz Wiśniowski zapowiedział na Twitterze, że w ramach bieżącej serii pojawi się jeszcze siedem odcinków. Wszystkie zostaną pokazane w Canal+ Sport i będą dostępne na platformie internetowej Canal+ Online.

Łukasz Wiśniowski tłumaczy, dlaczego „Prosto w Szczenę” nie ma już na Foot Trucku

Pierwszy sezon „Prosto w Szczenę” został wyemitowany jesienią 2018 roku w Onecie, natomiast drugi można było oglądać na kanale youtube’owym Foot Truck, który Łukasz Wiśniowski prowadzi wspólnie z Jakubem Polkowskim (wcześniej obaj pracowali m.in. w PZPN).

- Format „Prosto w Szczenę" powstał przed Foot Truckiem. Pierwszy sezon tego programu kupił Onet, który zadecydował, że będzie publikował go także na kanale YT. Negocjacje w sprawie drugiego sezonu się przeciągały, a dział sportu w Onecie przechodził przez spore zmiany. W związku tym podjęliśmy decyzję, że kolejny sezon opublikujemy na Foot Trucku - opisał Łukasz Wiśniowski w oświadczeniu zamieszczonym w niedzielę na Twitterze.

 

- Kiedy rozpoczęły się dyskusje na temat naszej potencjalnej współpracy z Canal+, pojawił się także temat „Prosto w Szczenę". Uznaliśmy wspólnie, że to naprawdę wartościowy kontent, który może spróbować swoich sił w telewizji linearnej i dodatkowo zachęcić niektórych widzów, żeby zaczęli swoją przygodę z Canal+ Online - dodał.

Wiśniowski odniósł się też do krytycznych komentarzy w tej sprawie, niektóre zacytował: „Hajs, hajs hajs", „sprzedaliście się", „nagle trzeba płacić, bo Kołodziejczyk tak powiedział” (Michał Kołodziejczyk to szef redakcji sportowej Canal+ Polska).

- Po pierwsze to my podejmujemy decyzję a propos tego formatu, po drugie: tak, zarabiamy pieniądze z tytułu wykonywanej pracy. Foot Truck jak widać jest dzisiaj nie tylko kanałem YT, ale także firmą, która jest w stanie wyprodukować jakościowe rzeczy dla podmiotów zewnętrznych. Odkąd istnieje PwSZ i FT przepytaliśmy większość polskich piłkarzy z topu i kilku światowych kozaków takich jak: Yaya Toure, Aleksandr Hleb, Ronald de Boer, Peter Schmeichel, Giorgio Chellini, Sami Khedira, Mathijs de Ligt, Aaron Ramsey czy Weston McKennie - wyliczył.

Podkreślił, że w ub.r. na Foot Trucku pojawiło się więcej treści niż rok wcześniej. - Pomimo, że już produkowaliśmy treści dla Canal+ i Canal+Online (rozmowa z Jankiem Bednarkiem, QA z Wojtkiem czy pierwszy odcinek PwSZ). To oznacza, że niczego nikomu nie zabraliśmy. Po prostu działamy na różnych płaszczyznach - zaznaczył.

Foot Truck ma obecnie 182 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ponad 180 materiałów zanotowało łącznie przeszło 37 mln odtworzeń.

Wiśniowski i Polkowski w Canal+ od sierpnia ub.r.

Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski stałą współpracę z Canal+ zaczęli w sierpniu ub.r., pracują przede wszystkim jako komentatorzy i reporterzy przy meczach polskiej PKO BP Ekstraklasy i lig zagranicznych.

W ub.r. Canal+ Sport miał 0,145 proc. udziału w rynku słuchalności, po wzroście rok do roku o 28,3 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

Według badania Mediapanel w grudniu ub.r. platformę Canal+ Online odwiedziło 2,87 mln użytkowników, co dało 9,65 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: „Prosto w Szczenę” w Canal+. Wiśniowski: Foot Truck produkuje także dla podmiotów zewnętrznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl