SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przekrój" najlepszy

Główna nagroda dla "Przekroju", Piotr Najsztub - Człowiek Roku czyli konkurs Media Trend rozstrzygnięty

"Główną nagrodę w konkursie Media Trend zdobył tygodnik "Przekrój". Natomiast tytułem Człowieka Roku uhonorowano jego naczelnego Piotra Najsztuba - ogłoszono wczoraj podczas uroczystej gali Media Trend w hotelu Westin w Warszawie.

"Przekrój" wygrał również w kategorii medium roku, autopromocja medium oraz zmiana ramówki lub oferty programowej. Jako media roku statuetki otrzymały także TVN 24, dziennik "Rzeczpospolita" i firma reklamy zewnętrznej Ströer. Za debiut roku uznano wejście na rynek dziennika "Fakt" wydawanego przez Axel Springer Polska. Wśród nagrodzonych znalazły się również:

  • "Dziennik Bałtycki" - w kategorii autopromocja medium, zmiana ramówki lub oferty programowej oraz marketing społeczny;

  • TVN - niekonwencjonalne wykorzystanie medium oraz marketing społeczny;

  • "Gazeta Poznańska" - niekonwencjonalne wykorzystanie medium;

  • Brief - w kategorii zmiana ramówki lub oferty programowej.

    Konkurs Media Trend jest jedynym konkursem, w którym nagradzane są inicjatywy mass mediów o charakterze marketingowym. Poprzednie edycje pokazały, że pozytywnie wpływa on na rozwój oferty mediów, ich coraz ciekawszą ofertę dla odbiorcy a zarazem dla reklamodawcy. W tym roku odbyła już IV edycja tej imprezy.
  • Dołącz do dyskusji: "Przekrój" najlepszy

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl