SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół

W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju 2016 roku wyniosła 200 616 egz. i w porównaniu do maja 2015 roku zmalała o 16,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 14,43 proc. do 154 008 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 82 195 egz., po spadku o 25,04 proc.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 75 372 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 32,95 proc.

Wirtualnemedia.pl

maj

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

270 383

200 616

200 616

341 898

238 954

238 954

-16,04%

Tina

283 208

154 008

154 008

304 926

179 979

179 979

-14,43%

Naj

166 266

82 195

82 195

199 294

109 650

109 650

-25,04%

Pani Domu

123 880

75 463

75 372

181 046

112 508

112 417

-32,95%

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. również wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj” - było to 11,53 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

270 383

200 616

200 616

276 575

201 629

201 629

-0,50%

Tina

283 208

154 008

154 008

292 468

172 211

172 211

-10,57%

Naj

166 266

82 195

82 195

172 462

92 907

92 907

-11,53%

Pani Domu

123 880

75 463

75 372

131 953

84 777

84 686

-11,00%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl